Recenze (200)
Hulk Vs. (2009)
Malo by sa hodnotiť zvlášť , keďže ide o 2 samostatné príbehy. Hulk vs Thor dajako zvlášť nezaujal v tomto prípade by som hodnotil za 3*. O to viac zaujal Hulk vs Wolverine. Tu je viac drsnosti a súbojov. Samozrejme vylepšuje to aj účasť Deadpoola a jeho hlášok ! Bez problémov za 5* ! Čiže konečné spoločné hodnotenie za oba príbehy : 4* .
Všechno, všude, najednou (2022)
Asi nikdy nepochopím ako mohla táto šialenosť získať Oskara !? Skáče to z jedného žánru do druhého a nakoniec z toho nie je ani jedno, ani druhé . Tvorcovia museli dávať poriadne " kvalitný " matroš pri vymýšľaní toho všetkého.
Nesnesitelná tíha obrovského talentu (2022)
Asi prvý film s Nicolasom, kde mi ozaj vadil. Minimálne v prvej polovičke filmu som mal niekoľko krát chuť to vypnúť. Od odpadu to zachránila až druhá časť, kde už pribudla dáka akcia o ubudlo trápnych momentov .
Vítězství (1969)
Milujem filmy s tematikou preteky a celkovo auto-moto. V tomto mi však to ostatné okolo toho veľmi nesadlo a ani nezaujalo. Celkovo pre mňa lepší priemer .
Hvězda jede na jih (1958)
Aj napriek zaujímavému obsadeniu, pre mňa najslabší ( najnudnejší ) titul, od môjho veľkého obľúbenca O. Lipského .
Level smrti (1997)
No príbeh je teda riadna somarina. Možno keď som to videl prvý krát v dobe vzniku ( ešte VHS samozrejme ), tak mi to tak možno nevadilo, ale napr. ten beh pred terčmi či preskok s lanom už dnes len tak nemôžem prehliadnuť . Aspoň 1* za to obsadenie a súboje a samozrejme spomienky na časy požičovní VHS a filmových videobéčok.
Bratrstvo nesmrtelných (2021)
Ach jajjjj. Pre mňa obrovské sklamanie. Aj od Fuqua, aj od Wahlberg-a očakávam rozhodne viac. Dej ako z C-čkového video filmu z prelomu 80.-90. rokov a k tomu ešte aj v nudnom prevedení .
Vzácný gen (1998)
Príbeh a dej ani komentovať netreba. To by nevydalo ani na jednu hviezdu. Ale... Na takýto videofilm , celkom slušná porcia akcie a hlavne ešte znesiteľný Madsen ! Škoda 90' rokov a vtedajšieho Madsena. Dnes už nič z toho nefunguje . Z nostalgie dám 3, ale pśśśt :-)
Modrý samet (1986)
Fenomenálny D. Hopper a jeho výkon dodávajú tomuto skvostu piatu hviezdu .
Everly (2014)
Ako pozerám hodnotenia svojich obľúbencov , tak ja už som asi dajako z týchto šialeností vyrástol. Na rozdiel od ostatných ( väčšina hodnotení 3-4 hviezdy ) mňa to vôbec neoslovilo. Absolútné psycho ! Normálne mi tá hlúposť príbehu a deja vadila. Sa čudujem, že sa Salma vôbec na takúto hlúposť dala. To už ju na "starobu" nechcú do ničoho " normálneho ", alebo potrebuje prachy nech sa jedná o hocičo ???? Neviem. Pre mňa za jednu hviezdu, ale tentokrát sa obetujem a dám 2. Rozhodne to však viac krát vidieť nechcem. Bodka !