Recenze (35)
Lidská stonožka (2009)
Moc gore tady nenajdete, alespoň já ho tam nenašel, nějaké trhání zubů a porcovaní prdele nepovažuji za kdovíjaký odvaz, takže 2* za zpracování, režii, kameru a další takové ty věci. Ale pozor, třetí hvězda za neuvěřitelně charismatického Dr. Mengeleho a čtvrtá za ten úžasně zvrhlý námět! To by mě zajímalo co asi tak Tom SIx kouřil, když ho to napadlo? No v Nizozemí je to zřejmé.
Město bohů (2002)
Prostě nářez, nevím víc co k tomu říct. Jak už to tak bývá i Brazílie je země kontrastů a tady nevidíme to pozlátko, ale vidíme odvrácenou stranu, navíc úžasně chytře natočenou. Herci neherci hrají skutečně famózně, je to odhalené až na dřeň, ale film z takového prostředí nemůže být něžný a poetický.
Eragon (2006)
Cože? Jestli ze skvělé knižní předlohy bylo natočeno padesát stran tak kecám, prostě průser...
Jackass 3 (2010)
Na tomto díle mě baví hlavně intro, to bych si mohl pouštět pořád dokola. Jinak stejné jako jinde, tuhle partu prostě miluju.
Jackass 2 (2006)
To stejné jako u všech dílů, baví mě ta jejich volnost a touha nezastavit se před ničím, a navíc když je to nehorázná prdel?
Jackass: Film (2002)
Nechat mozek někde na procházce a vypnout...a kochat se 85 minut debilama, kteří udělají cokoliv a život umí žit, tak aby z něho vymačkali co nejvíc. Díky, že to mohlo vzniknout!
Eurotrip (2004)
Takové komedie mě prostě baví, pohled američanů na Evropu je vždy k popukání a když se přidá pohled na Slovensko, je už to opravdu moc. Má to spád, nenudí to a plus skvělý song a úžasně debilní Cooper.
Okresní přebor - Poslední zápas Pepika Hnátka (2012)
Prequel k seriálu mě opravdu bavil, ale ztratilo to něco ze seriálového drajvu a tahu na branku. Navíc od většiny mi nesedl Miroslav Krobot, který je pro mě prostě nesympatický a Pepika jsem si takhle rozhodně nepředstavoval, už jen proto, že v jednom díle je vedle urny s Pepikem i jeho fotka, kde je úplně někdo jiný, ale to tvůrci asi ještě netušili, že budou točit film. Ale byla to opravdu skvělá zábava a Ondra Vetchý zase exceluje.
Škola rocku (2003)
Film mých divokých, mladých let, který jsem viděl nesčetně krát. Skvělá hudba a dokonalý (!) Jack Black. I teď si čas od času pustím závěrečný song. Bylo by to na 5*, nebýt závěrečného zmoudření.
Metro (2004)
Viděno dávno a v 15 letech to na mě celkem účinkovalo, takže to hodnotím z tohoto pohledu. Z dnešního pohledu už mi to přijde nelogické a přehnané. Že by ve velkoměstě jako Londýn v noci nikdo nesledoval metro? Nikdo v něm nebyl? V noci jsem sice metrem v Londýně nejel, ale nemyslím si, že mohlo být uzavřené úplně. Ale bavilo mě to.