Poslední recenze (532)
Bratři Sunovi (2024) (seriál)
Mafiánský akční seriál o Triádách. Charles, jako syn vůdce jedné z nich je sympaťák, který se vyžívá v pečení a zabíjení lidí. Nicméně má emoce a svědomí tak napůl. Jeho bratr Bruce, který pomalu ani neví, že nějakého bratra má, jelikož žije s matkou v LA. Což je od Tchaj-wanu nějaká ta cesta. Je to napínavý, dostatečně akční a příběhově i celkem vtipný seriál. Ovšem Bruce mi postupem času trochu lezl na nervy svým srabáctvím. Nedokázal se postavit matce, která věčně rozhodovala o jeho osudu a on vždy stáhl ocas. Charles tomu dával dobrou šťávu a díky němu mohu říct, že se jedná o naprůměrný seriál od Netflixu. 75% je adekvátních.
Ragnarök – Konec světa (2020) (seriál)
Tématika která mě baví. Severští Bohové, Norsko a tamní atmosféra. Celkem jednoduše zpracovaný seriál, který si nehraje na nic víc. Těším se na další sérii, která by nám mohla vyřešit nějaké problémy z první řady. Za mě první řada na 78%.
Dálniční hlídka (2019)
Třeba si uvědomit, že je film o dvou Rangerech a ne primárně o dvou zločincích. Je to podle pravdy, žádné přehnané přestřelky nebo honičky, a toho si cením. Rozpravy mezi Costnerem a Harrelsonem mě bavily.
Poslední deníček (12)
Stranger Things ( season 1 )
Máme za sebou první sérii Stranger Things, do které jsem šel jako do neznáma. Z těch osmi dílů první řady, jsem mile překvapený. El si mě dostala téměř ihned. Ať chcete, nebo ne, tak tahle sympatická malá slečna, s psychickými schopnostmi si Vás podmaní. Seriál se odehrává ve druhé polovině 20.století a je skvělé, že i do této doby, se dají zařadit věci, jakou jsou nadpřirozeno, druhý svět a jiné vychytávky. Je to zároveň seriál o přátelství, mezi určitou skupinou. Bude mi potěšením, počkat si na season 2, která by mohla vyjít v letošním roce 2017. U první řady, je krásně vidět jak na Vás ze začátku vlétne, poté zvolní a postupně graduje. Určitě si pro fanouška fantasy,sci-fi žánru stojí za to, udělat si čas, na seriál bratrů Dufferových.