Recenze (33)
Terapie láskou (2012)
Prostě a jednoduše se koukni a nereš blbe komenty :-)
Atlas mraků (2012)
Orginalita se jim neda upřit. proto zasloži 90 %
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Má to vtip, je to akční masakr ale jinak nic
Probudím se včera (2012)
Po tomhle fimečku si dám orbit, a koupil golfa, ale jinak celkem sranda. 60%
Nedotknutelní (2011)
best film 2011 ...
Mechanik (2004)
Fakt mazec ...
Město (2010)
Celkem vydařený snímek, první co jsem viděl od Bena Afflecka, něco vněm bude 80%
Benga v záloze (2010)
Nevim proč ale ja se u toho popadal dech, povedená komedy, cože jsem od toho fakt nečekal 75%
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
To si z nás dělají srandu, na posrane česke komerční TV se nejde koukat, jeste ze se daj nějake ty kvalitní snímky sdílet protřednictvím netu.
Expendables: Postradatelní (2010)
Stallone se zase vyřadil, celkem mě to pobavilo, slušnych 75%