Recenze (211)
Sobík (2024) (seriál)
Nenechte se zmást prvním dílem. Je to agitační meetoo gay sračka. Hlavní hrdina se chová nesmyslně jako retard. Pokud čekáte, že hlavní hrdina se stalkerkou zatočí, tak neztrácejte čas díly 2-7. Pokud chcete zažít horší zážitek, než koukat na to, jak se točí vaše hovno v hajzlu, doporučuji díly 5-7.
Nene (2022)
30min totální nudy. Víc nedám.
PSH Nekonečný příběh (2022)
Dokument o mentálně postižených.
Půlnoční nebe (2020)
Tak příšerně debilní sci-fi film, jsem ještě neviděl. Ten scénář a stopáž to je jako by si schválně dělali prdel a čekali, jestli to někdo vydrží do konce.
Nekonečná bouře (2022)
Hrozně stará. A nenalíčená.
Její tělo (2023)
Jedna hvězdička za ty kozy. Posrat se dá i geniální příběh.
Gentlemani (2024) (seriál)
Je to prostě dobré. Nelogičnosti v ději vyváží geniální aristokratická atmosféra. Je to pořád Guy Richie.
Byl jednou jeden dům (1974) (seriál)
Plejáda špičkových herců hraje jako skupina komparzistů na vesnickém divadle. Scénář je vyloženě sračka.
Nyad (2023)
Sám jsem starý a na něco tak starého a hnusného se dívat nedá. To je odporný diskriminační názor, že? Já už na to ale ve svých letech seru.
Podruhé mě neoklameš (2024) (seriál)
Totální odpad. Postavy se chovají nelogicky, scénář psal naprostý dement. Nekoukat! Je to zkurvená sračka. Pro diváky s IQ do 70ti: Vřele doporučuji, bude to velmi zajímavá krmi s překvapivým zakončením.