Recenze (789)
Lásky jedné plavovlásky (1965)
Nářez.. Od toho myslivce, co balí Andulu na bekání srnce po ležení na hranolu .. !! Jsem rád že jsem si mohl doplnit vzdělání o tento film ..
Zvony pana Mlácena (1973) (TV film)
Skvěle obsazené dílo, velmi vtipné.. Kemr naprosto dokonalý... Ostatní v minirolích též vynikající.. Kopřiva, Hlinomaz atd ..
Volejte moje číslo! (1966) (TV film)
Paráda, takový humor zbožňuji a tady mi ho bylo dopřáno měrou vrchovatou..
Tango a Cash (1989)
Sly tady vypadá trošku jinak, uhlazený a galantní polda, jaký rozdíl třeba proti filmu Cobra. Rusella mám taky rád a tady mi přijde, že se celkem dobře doplňují, scény v lochu jsou fajn ale co teprv venku. Šílený vynálezce zbraní, holka k holce na motorce a nebo když ti parťák brousí za sestrou :) . Jako oddechovka to funguje velmi dobře...
Smrtící epidemie (1995)
Vzhledem k tomu, jaká je situace nyní, co se týče viru který ovládá svět, tak se na to nedívá úplně příjemně. Jinak Dustinovi s Rene se to dá věřit, chemie funguje a až na pár scén mimo pointu, je to dobrá a silná podívaná. Jen se možná mohly vynechat ty superakční scény a budovat napětí a strach z neviditelného zabijáka...
Le Mans '66 (2019)
Nářez ...tomuhle filmu jsem věřil každou vteřinu a to se mi nestává často. Líbilo se to i manželce a to se o ní rozhodně nedá říct že by byla fandou motorsportu ale děj byl tak strhující že nás to přilepilo k obrazovce a bez dechu jsme se dívali až do osudového závěru. Film nabídl i vtipná odlehčení - rvačka, stopky, jakoby zakutálená matička atd. Ale jinak to mělo koule, adrenalin ... Bale a Damon skvělí, bez debat ale zaujal mne i Josh Lucas, který zahrál toho zatracenýho slizkýho kravaťáka bezvadně .. Opravdu super podívaná...
Americká panna (1982)
Tenhle film jsem viděl před cca 20 lety, na VHS s jednohlasým dabungem a bavil jsem se, oddechová teenage komedie se slušným soundtrackem. Pár momentů k zasmání se tam našlo. Včera jsem to viděl po té době a nic to neztratilo, z nostalgie plnou palbu, prostě moje guilty pleasure :)
Uprchlíci (1986)
Jedná z francouzských komedií, která se mi nikdy neokouká, geniální ústřední dvojka mě vždy spolehlivě pobaví, počínaje přepadením banky atd atd ...Edit : 13.2.2020 zvyšuji hodnocení na plný počet. Po včerejším zhlédnutí mě ten příběh dostal snad ještě víc než kdysi. !
Requiem pro panenku (1991)
Velmi sugestivní psycho nářez. Nedávná situace v podobném zařízení ve Vejprtech mi to až náramně připomíná :( .
Vlákna (1984) (TV film)
Šílená vize nukleární války. Velmi emotivní a zároveň chladné jako led ... Věřím že nikdy nebudu mít možnost to porovnat s reálnou skutečností...