Recenze (1 017)
Frekvence (2000)
Není nic horšího než takhle dobře rozjetý, zajímavý a napínavý film zkazí za vlasy přitažený happy end.
3:10 Vlak do Yumy (2007)
Ambiciozní úvod, nuda, nuda, nulová logika postav, klišé, klišé
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
K Hobitovi se dostávám až ted, jelikož jsem do teď stále sjížděl trilogii Pána prstenů, ale proč se nepodívat do středozemě i v nějaké další adaptaci. Bohužel Bilbo a Gandalf jen těžko charakterově zachraňují nudu, kterou film trpí. Trpasličí doprovod je nezajímavý a Thorin nesympatická náhražka za Aragorna. Filmu z mého pohledu škodí i přebytečné digitální efekty a momenty záchrany na poslední vteřinu, z těch jsem grcal už u povstání Temného rytíře. Zatím co Společenstvo prstenu místy i mrazilo temnou atmosférou, povedenými souboji, emocemi a touhou po dalším dobrodružství, zde to vypadá jako prázdný opis bez chuti.
Saló aneb 120 dnů sodomy (1975)
Strašně jsem se nudil. Úchylné místy ano, brutální nikoli.
Jak se moří revizoři (2018)
První dvě slova obsahu zasluhují žalobu.
Městečko South Park - Série 20 (2016) (série)
Nejhorší série.
Policie v akci (2017) (pořad)
Jeden velký cringe toto ! Mělo by to být nezákoné
Rande (1997) (pořad)
Klenot TV pořadů !!!
Taboo (2017) (seriál)
Výborná záležitost, ale hvězda dolů za nudnější rozjezd a přehnaně akční poslední díl, který atmosféře tajemna seriálu vráží kudlu do zad.
Krotitelé duchů (2016)
SJW propagandu nelze propagovat ani tolerovat.