Poslední recenze (32)
Amanda Knox (2016)
Nádherná ukázka toho, jak "funguje" dnešní novinařina. V závěru vlastně ani nezáleží na tom, jestli to udělala nebo ne, jen je fascinující sledovat jak dokáží být lidé neobjektivní a pouze se honí za senzacemi (a to i policie a státní zástupce).
Star Trek: Do temnoty (2013)
Hezky se na to dívá, ale ve skutečnosti je film jen prázdnou skořápkou. Může za to hlavně již zmiňovaná uspěchanost. Právě díky ní jsem si nemohla "užít" tragický příběh Khana či zradu admirála. Námět by si zasloužil spíše několik dílů seriálu (možná celou sérii) a ne dvouhodinový film. Stručně řečeno: herci skvělí, efekty hezky koukatelné, hudba ucházející (nepatří zrovna mezi mé nejoblíbenější, ale lepší než první díl), příběh uspěchaný, povrchní, koncový dojem nijaký.
Panství Downton (2010) (seriál)
První série byla hodně dobrá, skoro jsem se od seriálu nemohla odtrhnout. Druhá byla poznamenána 1.SV, což bylo zajímavé, ale už začínala ztrácet a "telenovatět". Třetí sérii jsem dokončila s donucením. Jediné světlé chvilky se objevovaly společně s babičkou a jejím odporem k modernizaci.