Recenze (168)
Zaklínač (2019) (seriál)
Hodně mi vadí lacinost kostýmů a výpravy, chtělo to o pár miliónů víc asi bych hodnotil jinak, takhle mi to přijde jako nutná rychlokvaška se skvělým potenciálem a nic moc realizací /60%/
Nespoutaný Django (2012)
chvíli sem si říkal že mi to moc tarantínovský ani nepřijde... podaj si ruce a paf, ale ne to by bylo aby nebylo... plus herecky dokonalé obsazení a jejich výkony všemu jen gradují.
Bling Ring: Jako VIPky (2013)
po dlouhé době sem vyrazil do kina... Emma a námět dali zalenou tomuto filmu a od začátku až do konce sem se příjemně bavil.Celkem dobrá hudba vtipný komenty a interiéry vilek z jiného světa. Takže 60 % jak vystřiženejch a trochu podivení nad konečnými rozsudky obviněných...
Líbáš jako Bůh (2009)
Tolik eSeMeSek sem snad v žádnym jinym filmu neviděl.. ale o to ani snad nešlo. Nevim nutil sem se ze všech sil abych to dokoukal a jelikož jinde v tv nic lepšího nebylo, tak sem to dokoukal. Celou dobu jsem si říkal, no snad tomu dodá konec.. Ale ten konec byl úplně největší tragedie. Takže jednou viděno do konce života stačilo, ale na druhou stranu chápu, že rodičům a tej generaci tak o 20 let starší mě se to asi líbí. Brrr. Ta jedna hvězda je za Bartošku, ale tim to tak nějak končí
Vanishing Point (1971)
kdo má rád happy end tak tenhle filmek musí vynechat, i když svým způsobem dojel svého, že?
Ulice (2005) (seriál)
...sem nevěděl, že ste taková číča. TO MLUVÍŠ SE MNOU? takhle oháknutá se vůbec nezdáte. plesk...
Micimutr (2011)
Prolnuti se soucasnosti mi vyrazilo dech,trochu skoda.Princezna krasna,ale tot asi vse.Princ ani nemluve..Jednicku ma vyzualni stranka + drak a pan Bartoska.Bohuzel jedno videt stacilo.a malem bych zapomel na skveleho Dejdara v roli kuchare
Modrá Electra Glide (1973)
jeden z mála filmů, který mě jako kluka rozbrečel víc než dost, ta scéna, když sejmou hodnýho poldu, kterej jim chtěl jen něco vrátit a pak jízda motorky bez řidiče a né lec jaký motorky.. s odstupem času cca. 17 let, jsem to právě dokoukal a musel jsem jednu hvězdu ubrat.Jo jo..ale i tak výbornej film na pondělní pozdní večer při láhvi vína a misce oliv.
Donnie Darko (2001)
právě jsem to dokoukal, po konci sem zůstal čučet na černej monitopr jak tatar.Excelentní po všech stránkách.
Cesta do hlubin študákovy duše (1939)
roztomilá komedie, která strčí do kapsy téměř všechny novodobé konkurenty.