Recenze (454)
Hotel Paradise (2012) (pořad)
neskutečnej materiál.. šmírungtečkacézet..:) s odstupem času je to pikantnější o to, jak účastníci se svojí chvilkovou slávou naložili...
Pearl Jam Twenty (2011)
angličtinou moc nevládnu, ale tady jsem rozuměla všemu i bez titulků... je to součást mého srdce, hudba mého života.. nemám k tomu víc co říct... snad jen.. díky..
Kdo přežije - Austrálie (2001) (série)
survivor mě dostal až při současném opakování na "kůlu".. guatemala.. panama.. cookovy ostrovy.. nedalo mi to a pokračuju ve stahování počátečních sérií.. borneo bylo opravdu dobré.. ale páááni! austrálie!!! tak to bylo něco.. neuvěřitelná, dobrodružná série, s velkou koncentrací sympatických lidí.. opravdu bude svojí výtečností austrálie překonána?? a teď mě omluvte.. mířim do afriky! ("ocelová magnólie" byla nejlepší! díky tomovi za vypůjčení úžasného názvu pro úžasnou bytost..)
Moje první láska (1991)
moje první láska se léty stala jednou z mých největších lásek....:)
Děcka jsou v pohodě (2010)
miluju filmy, při jejichž sledování si přijdu, jako když mě polévají živou vodou.. všechno je tu nesmírně opravdové.. skutečné a silné.. a miluju lesby!:-)
Opravdová kuráž (2010)
opravdová kuráž je opravdu dobrej a poctivej film a já mám dobré a poctivé filmy ráda.. jen mi pořád nejde pod fousy ten matt damon.. né že by se nehodil na roli texas rangera.. já si spíš myslim, že ten kluk se na herectví nehodí vůbec..
Škola rocku (2003)
jack black je prostě nadšenec.. a já můžu potvrdit, že !sakra! nakažlivej nadšenec..:)
Kesslers Knigge (2009) (seriál)
moje oblíbená lekce.. http://www.youtube.com/watch?v=tktl6MQK-Yg
Soukromé životy Pippy Lee (2009)
jak já vám holky moje zlatý rozumim!
Hanebný pancharti (2009)
teda quentine, jak ty to děláš??? kdyby takhle na veřejnosti onanovali všichni filmaři, tak tady můžeme zrušit kategorie odpad až tři hvězdy..