Recenze (80)
Agent v sukni (2000)
Bábina drsná jak ciiip
Agent v sukni 2 (2006)
Nic překvapení s poznání Bábiny, ale sem tam hlody...
Amores perros - Láska je kurva (2000)
Láska je kurva, tolik atypických i absurdně známých, důvtipně naplněných příběhů života. Tolik různých pohledů na obecné pojetí lásky..radost = bolest = reálný pohled bez růžových brýlí
Antikrist (2009)
Zajímavě udělané a sestříhané..ale příběh je moc zamotaný a chaotický..
Avatar (2009)
Tento film ve mě zanechal ohromné množství pocitů a uvědomění. Tento film vás (pokud nemáte Dexterův syndrom necitlivosti) vtáhne do příběhu, omotá vás svými kouzelnými efekty, prožijete s ním neprožité sny vaši fantazie, budete na chvíli jeho součástí, a pak odejdete s nechutí nad současným stavem společnosti a materiálními prioritami v našich životech. Zbyde jen odejít a smířit se, že tato překrásně a precizně zpracovaná Cameronova lahůdka je a bude pouze fikcí. :o(
Beetlejuice (1988)
Bizardní strašidelná komidie, plná úžasných příšerek a skvělé herecké obsazení pod velením Tima Burtona..Dávám deset hvězdiček:op
Bojovník (1997)
Bojovník s krutým osudem života...úchvatná režie i hlavní role:)))
Bratři Bloomovi (2008)
Perfektní obsazení, propracování geniální, velice vydařený snímek, rozesměje, nažhaví i rozesmutní. Nazvala bych to život jako kulisa.
Casanova (2005)
Valencia...atmosféra tohoto města spolu s důmyslností Giacomovy postavy. Nechybí akce,reakce,příčina,láska,sex,fatalismus prostě úplně nejvíc..
Co je nového, kočičko? (1965)
POvašuji to za slabší věcičku, má to předvídatelný děj. Ale jedno se tomu neupře - je to věčné téma, láska vs. chtíč...whatever..:)