Recenze (267)
Xaver Live (2018) (pořad)
Politicky nekorektní debaty, které na určitou část "demokratického" publika působí jako červený hadr :)
Slavné dny (2010) (pořad)
Je to to nejzajímavější a nejpoutavější co kdy na Streamu vzniklo.
Černobyl (2019) (seriál)
Jelikož se o podobná témata zajímám, v Černobylu, Pripjati a u elektrárny jsem osobně byl, tak nelze hodnotit jinak než za 5*. S mírnými rozpaky jsem dneska četl o tom, že se nad tímhle seriálem Rusové pohoršují a plánují natočit svou vlastní verzi, kde by podle všeho měl být za nehodu zodpovědný nasrčený agent CIA, to bude fakt divočina :)
Druhá světová válka v barvě (2009) (seriál)
Naprosto skvělé, zasloužených 5*.
Návrat do budoucnosti (1985)
Naprostá pecka. Osobně se mi líbí nejvíce druhé pokračování, nicméně i jednička si zaslouží 6 hvězdiček z 5 :)
Hříšníci (2011) (seriál)
Nemá to chybu a takřka každej díl to něčim překvapí ;)
Banshee (2013) (seriál)
To byla óda na můj vkus. Napětí, píchání, zvraty, píchání, akce, píchání - co může být lepšího? 5*
Fargo (2014) (seriál)
No toto?! To nemělo chybu. Čekal jsem že s přibývajícím počtem dílů/sérií bude kvalita úměrně klesat, ale co se nestalo - pravý opak. Jestli si tohle nezaslouží 5 bludišťáků, tak už nic.
Domek z karet (2013) (seriál)
Skvělé, až na poslední sérii bez Francise.
Hry bez hranic (1965) (pořad)
To byla taškařice mého útlého mládí, dát něco jiného než 5*, tak bych si musel před zrcadlem dát facku a pro jistotu ještě nachcat do bot.