Recenze (299)
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
akoze vaaau jaka pecka!!!!
Kouzelná romance (2007)
fajn film s dvoma fakt peknymi pesnickami !!! svojim detom ho raz pustim
Plán hry (2007)
ahojte
Poloprofesionál (2008)
perfektna neuveritelna scena s medvedom
Všichni jsou v pohodě (2009)
aj dve hodiny po dopozerani ma stipu oci od toho kolko som sa naplakala aaach a ja si myslim De Niro bol praveze dost perfektny aaa Drew Barrymore velmi ale fakt velmi roztomilo pekna :)
Skrytá identita (2006)
dobreeeee
Noc v muzeu 2 (2009)
nič moč
Kouzelná chůva a Velký třesk (2010)
mne sa to velmi pacilo .. !!!
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
pekne zakoncenie serie i ked u nma stale vyhrava jednotka!
Toy Story: Příběh hraček (1995)
dlho som sa vzpierala a nechcela som ho vidiet .. najme vdaka co si hracky rozpravali atd ... a nakoniec sa ukazalo ze aj film a takymto nametom moze byt super !!!!