Recenze (440)
Futurama: Fialový trpaslík (2009) (video kompilace)
Zatím nejmizernější Futurama. Hlášky otřepané, vtipy předvídatelné a zvětralé. Až je s podivem, že to může být ještě horší jako předchozí film Avanzina, ale je to tak.
Hanebný pancharti (2009)
Hehe, mno nebýt to právě Tarantino, asi bych valil nad všemi těmi transmutacemi Leonových spagetti westernů vkloubených do ganstersko tarantinovského příběhu oči z důlků, ale tentokrát jsem je valil i přesto že to byl Tarantino, ačkoliv jsem celou dobu věděl právě to, že si nemůžu být jistý vůbec ničím kromě toho, že okolnosti naberou po první půlce sakra rychlej spád :) P.S: Ach ta Mélanie ;)
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Děti na to vážně neberte ... i když to je v dabingu :)
Higaši no Eden gekidžóban: The King of Eden (2009)
První z filmů, mající završit moji oblíbenou animovanou sérii se povedl myslím podle očekávání. Nabízí slušnou porci zábavy, stejně jako seriál, bohužel ale nemačká šťávu ze žádného silnějšího emočního kopance. V rámci možností jsem spokojen a těším se na další nášup.
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009) (seriál)
Je to takový paskvil. Něco mezi LOST (který se mi nelíbil) a Galaktikou. Některé klasické objevovací díly jsou dobré, ale kde to tvůrci hnali na krev, už to začíná skřípat a nudí.
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
Velkohubá, snová exhibice do šíleného mozku dr. Gilliama. Ačkoliv se v jádru jedná o vražedně vážné dílo, ten si neodpustí spoustu montypythonovských srandiček ... drobnými skeči počínaje a tancovačkou oplzlých strážníků konče. Díky za to. Přesto to bohužel není ten Gilliam na kterého jsem zvyklý a jakého chci vidět, tak jak jsem to zahlédl v Baronu prášilovi. Doufejme, že využije popularity snímku díky zesnulému Heath Ledgerovi a natočí zase něco pořádně underground :)
Kimssi pyoryugi (2009)
Tak toto je snad nejhezčí film, ktrerej jsem za uplynulej rok viděl. Nabyt pozitivy až do konce. Podobné pocity jsem měl jen u sledování Miyazakiho. Jedním slovem krása.
Nine (2009)
Relativně dobře natočený snímek s muzikálovými vstupy - ne muzikál, stojící na kvalitním obsazení a především klasickém příběhu, ze kterého je opravdu cítit, že ho nevymyslel Marshall. Choreografie muzikálových vstupů bohužel pokullhává a snižuje je na pouhé videoklipy, kdy autor vůbec nevyužil možnosti vyprávět nejcitlivější pasáže pomocí hudby. Po hudební stránce spíše standart. Ani jedna melodie mi nepřišla chytlavá.
Pan Nikdo (2009)
režie - ok scénář - debilní více viz Cival
Piráti na vlnách (2009)
jojo... kéž bych byl první, kdo napíše slovo FUCK do komentáře na CSFD :) nezbývá než toužit