Recenze (440)
Drsná Planina (1979)
No, že je to neutrální film, jak tu kdosi napsal, bych se moc tvrdit neodvážil.
Mocný vládce Oz (2013)
Objektivně, myslím že to má tak na dvě hvězdy. Víc než jednu ale dát nedokážu, protože se mi za poslední dobu máloco takhle zhnusilo .
Ruská divočina (2009) (seriál)
To nejlepší co můžete od NatGeo vidět... ale pátou hvězdu si nechávám na skvosty od BBC ;)
Hlava rodiny 2 - Tatínek nebo dědeček? (1995)
Levná a předvídatelná americká komedie. Ale platí to samé co o předchozím dílu. Přidejte si hvězdičku, pokud jste pod vlivem hormonů :) Uberte dvě, pokud nejste.
Hlava rodiny (1991)
Pokud jste těhotní, nebo máte těsně po svatbě, přidejte hvězdičku :) Pokud máte před svatbou, hvězdičku uberte :)
Tohle je Sparta! (2008)
Parodie na parodii :) Spíše než vtipné je to nechutné. Přesto dávám hvězdu, protože svého diváka si to určitě najde. Zhulence a opilé studenty na kolejích :)
Gepard (1963)
Je to tedy opravdu dlouhý film. To ano. Ne že by celou dobu bavil, ale nedokážete od něj odtrhnout oči a říkáte si, co přijde? No a pak přijde konec a ten vás dostane...
Ostrov v ohni (1969)
Filmy s tak silným příběhem se dnes už netočí... škoda.
Hoši o ou kodomo (2011)
Přijde mi, že se z anime vytrácí ty poctivé lidské příběhy, které jsem tam dřív nacházel. Animace je perfektní, to bezesporu.
Šťastný smolař (2012) (TV film)
Tak na tohle jsem se těšil z celých vánoc nejvíc. A jestli to dopadlo jak jsem čekal? Tak trochu. Jiří Strach opravdu natočil pohádku, která má vtip a laskavost vlastní jen jemu a Svěrákům. Bohužel tu někdo spackal scénář, a tak z relativně dobrého příběhu vznikne roztahaná historka, která bohužel postrádá jednodušší příběh, tak potřebný pro srozumitelnou pohádku a hlavně tah na branku... Myslím, že pro děti to moc nebude, ale dospělí se alespoň trochu pobaví ... pokud pominou téměř neexistující příběhovou linku, tak dostanou několik hezkých na sobě navazujících scének.