Poslední recenze (14)
Úder otevřenou dlaní (1983)
Viděl jsem to několikrát jako malej v kině a tehdy jsem tenhle film žral úplně neskutečně, takže bych mu dal plnej počet. Ale jak film nezadržitelně stárne a já též, tak dávám za tři.
Akční komando (1997)
Dudlíkoff všechny záporáky vykydlí, jako vždy. A trošku se tam taky blinká...
Teror ve vlaku (2002)
Chujovina. A hlavně nevím, jestli tam hraje víc JCVD, nebo jeho boule na čele.