Recenze (14)
Úder otevřenou dlaní (1983)
Viděl jsem to několikrát jako malej v kině a tehdy jsem tenhle film žral úplně neskutečně, takže bych mu dal plnej počet. Ale jak film nezadržitelně stárne a já též, tak dávám za tři.
Akční komando (1997)
Dudlíkoff všechny záporáky vykydlí, jako vždy. A trošku se tam taky blinká...
Teror ve vlaku (2002)
Chujovina. A hlavně nevím, jestli tam hraje víc JCVD, nebo jeho boule na čele.
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Jako comics bych to žral, ale film s vyholenejma, namakanejma týpkama, co choděj oblýkaný ve spoďárech jako nějaký druhořadý wrestleři, mě moc nedostal. Vizuálně je to ale samozřejmě pěkný.
Acid House (1998)
Knížky od Irvina Welshe mám rád. A filmy podle nich taky. Pecka!
Sám v temnotě (2005)
Trošku slabší, ale pořád jsem se bavil.
House of the Dead (2003)
Jsem hrdý majitel origo DVD. A znám mnohem horší filmy. Koukněte třeba na skvost Pterodaktyl, to je správnej odpad.
Far Cry (2008)
Doufám, že Uwe natočí ještě spoustu filmů. Mám pro něj slabost.
Solaris (2002)
A mě se to líbilo, takže mi můžete...
Propast (1989)
Pokud mě neklame, tak v roce 91 tohle bylo moje první setkání s Jamesem Cameronem. V kině jsem byl tehdy na Propasti asi sedmkrát, což je ještě málo, spolužák byl na Krásné mimozemšťance devětkrát. Byl to super zážitek. Ale asi budu jediný, komu se víc líbí původní kino verze, než ta prodloužená.