Recenze (66)
Prázdniny s Broučkem (2024)
Zacatek super 👍 Prostredek takový nemastny neslany Konec parada 👍 Super oddychovka 👍
Krotitelé duchů: Říše ledu (2024)
Husteeee 👍
Divnosvět (2022)
Sorry jako ale 6ti letym prezentovat hlvniho hrdinu jako gaye🤮 To disney uz fakt nevi co by…
Kaštánek (2021) (seriál)
Jakože WAU!
Temné lesy (2020) (seriál)
Docela napínavé, ale některé věci mi neseděli, věčně vysmatý a nadvěcí pan prokurátor 🙏
Avatar: The Way of Water (2022)
Wau
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Hodně povedené 👌 A ted už chybi ten poslední, kde zachraní svého syna 🙏
Bullet Train (2022)
Kdybych nevedel ze to neni Tatantíno tak si tipnu ze je to jeho film 👌😀
Vražda v Paříži (2023)
Škoda času 🙈
7 žen a jedna záhada (2021)
Bylo i misty vtipné, ctyři hvězdy stačí 👍 ale stalo to za to