Recenze (357)
Strážci vesmíru - Day of the Dumpster (1993) (epizoda)
První představení originální pětky (Jason, Trini, Zack, Kimberly, Billy), záporačka Rita Repulsa a její banda Evil Space Aliens, dva idioti Bulk a Skull a mega hlava v rouře Zordon... Guilty pleasure jak hovado 😃 Prvním soupeřem pro rangery byl stálý člen záporácký party, zlaťák jménem Goldar..
Akta X - Neodolatelné (1995) (epizoda)
Dana dostává v druhý sérii fakt zabrat... 'Irresistible' má super záporáka, ale na plný počet mi něco chybí (souhlas s uživatelem Colonist)..
Akta X - Aubrey (1995) (epizoda)
Scully: I guess that’s why we’re going to Aubrey.. Mulder: Yes, and also I’ve always been intrigued by women named B.J. 😃
Jurský svět: Nadvláda (2022)
Plusy: návrat starých postav - nostalgie, celkem sympatické nové postavy (pilotka), akce na Maltě... Mínusy: přepálená stopáž, nevýrazný záporák, zbytečně moc kobylek, SPOILER: příliš mnoho přeživších - tvůrci neměli koule na to, někoho oddělat (skupinová naháněčka k tomu přímo vybízela)... Celkově jsem čekal víc.. Není to průser, není to bomba.
Akta X - Nespavost (1994) (epizoda)
Good night, Mr. Candyman!
Akta X - Série 1 (1993) (série)
Top epizody: 1) The Erlenmeyer Flask (E24) 2) Darkness Falls (E20) 3) E.B.E. (E17) A těsně za top trojkou je dvojdíl Squeeze/Tooms (E3, E21)
Saw 3D (2010)
Co k tomu říct? Smutně špatný zakončení jinak nadstandardní série (joo kéž by aspoň zakončení).. Pasti v celku ok, gore ucházející, herci hrozní, závěrečná pointa debilní!! Škoda
Saw 6 (2009)
Když si paní v úvodní scéně roztrhne košili a zkoumá co z toho plochýho bříška si má uříznout, zavání to slušnou komedií.. Naštěstí je to jen jeden moment a vyvine se z toho jedno z lepších pokračování (minimálně pětku to strčí do kapsy s přehledem). Flashbacky tentokrát tolik nevadí. Finále už jsme v sérii viděli i lepší, ale s tou hudbou a prostřihama všeho důležitýho to prostě funguje..
Saw 5 (2008)
Ještě to není úplnej průser, ale pomalu to k tomu sklouzává.. To co tam předváděly postavy v tý hromadný pasti byla tragédie. Některý flashbacky spíš navíc. S přimhouřenýma očima to ale na předchozí díly pasuje. Finální scéna super. A chvalim i zapojení Jill Tuck, která podle dostala ideální porci prostoru.. Série je to pořád skvělá, ale po pětce se o ní dost bojím...
Saw 4 (2007)
Za mě o chlup lepší než trojka.. Pasti solidní (nože vedou), flashbacky nevadily, konec opět překvapivý.. Jasně, scénáristi v tomhle bodě už museli dost fantazírovat, takže to někdy zaskřípe, ale pořád mě to baví!