Recenze (13)
Slunovrat (2019)
Slušná bramboračka z třetí cenový
Knír (2005)
Hodně povedená lynchovka, s ještě méně nápovědami, než takový Mulholland Dr. Škoda, že Carrera nenatočil víc, zkusím Moliéra na kole)
To (2017)
Asi vlastně trochu lepší Stranger Things, starou verzi jsem neviděl a nejspíš ani nebudu hrotit, třeba poběží v telce)
matka! (2017)
Zaslouží si to červenou barvu, jinak za mě 4 hvězdy. Aronofsky zase nezklamal v tom, natočit film, kterej mě silně osloví, ale nechci ho vidět podruhý
Anděl zkázy (1962)
Zase nejaky kriticky podobenstvi, ktery me dvakrat, ci trikrat paradne ukolebalo.
Nespavost (2009) (TV film)
V tomhle sem dělal křoví ale ještě neviděl, tak si sem dám pro připomínku komentář a třeba se někdy naskytne příležitost )
Solaris (1972)
Spolu se Stalkerem takové přivolávání ducha svatého zpět do Rusi, vyvolalo u mě desítky interpretací a inspirovalo nejrozmanitější myšlenkové pochody.
Sarajevské písně zármutku (2016)
Melancholický žalm pro vlky >> Melancholické rondo pro přeživší >>> Melancholická balada pro milence xxx naštěstí to už asi nikde neuvidíte xxx hehe
O těle a duši (2017)
Vlastně docela super, hlavně snový sekvence se zviřátky... Ale zase trochu zneklidňující almodóvar efekt
Blade Runner 2049 (2017)
Toto hodnotím kladněji než jedničku, i když jsem to moc nechápal ....????