Recenze (361)
Drive (2011)
Zvláštní hlavní hrdina, tichý, nebezpečný, prostě zajímavý. Úžasný výkon Ryana Goslinga - stále raději se na něj koukám. Atmosféra, hudba, akčnost i romantika - vše na 4 hvězdičky - skvělý film.
Hraběnka a lišák z Dirtwateru (1976)
Příjemná komedie osmdesátých let - milá a příjemná
Kamarád taky rád (2011)
Po dlouhé době něco romantického a zábavného - mám mě rád nemá mě rád, kamarád taky rád. Člověk ví, jak to dopadne, ale je to příjemná cesta ke konci filmu.
Pohádkové počasí (2008) (TV film)
Umělé, jednoduché, jednotvárné. Nebarvité - bez smyslu a myšlenky. Prostě NE a NE.
Na tuhle nemám (2010)
Viděla jsem je poprvé, celkem jsem se pobavila, ale nic. Za půl roku jsem si omylem pustila tento film znovu, a až v půlce jsem zjistila, že ten film znám. Co říci, buď mám krátkou paměť, anebo je to film, na který se člověk podívá a zapomene. Byť se trochu pobaví...
Nejlepší z Brooklynu (2009)
nešlo to, nešlo to a nešlo to - nějaké divné, nějaké hraně ponuré ... nešlo to ...
Na křídlech vážky (2002)
Neřekla bych , že se jedná o thriller. Náplní filmu není nic napínavě ohrožujícího. Jedná se spíše o mysteriozní film s velmi dojemný zakončením příběhu . A pomalá linie filmu není na škodu. Chtěla jsem zvednou průměr filmu, proto 4 hvězdičky , není k zahození a určitě stojí za podívání.
Pravdivé zpovědi (1981)
Neřekla bych, že film je utahaný. Je poplatný době, ve které se film natáčel. A 40. léta jsou zde skvěle vykreslena. Pocit viny a svědomí...
Láska na první pohled (2000) (TV film)
Dvě hvězdičky - až taková katastrofa červené knihovny to nebyla. Místy milé a příjemné, místy směska mezi romantikou a dětským filmem. A dokonce i na Davida bez plavek se dalo koukat ...
Úplné bezvětří (1989)
Jedno moře, jedna loď a 3 hlavní hrdinové. Jeden dobrý film.