Oblíbené filmy (8)
Neuvěřitelná cesta (1993)
Dětství, dětství a zase dětství. Komedie, která mě provázela za moje dětství, když se dnes zeptám rodičů kolikrát jsem tento film viděl, nedokážou mi ani odpovědět.
Návrat na vrchol (2006)
Tragický začátek, štastný konec. Přesně takto by mělo vypadat každé sportovní drama. McG se uchopil fotbalové krásy, kterou nakonec ztvárnil v podobě skvělého filmu s velice dobře vybranými herci. Když tento film šel na plátna do kin, nevěřil jsem, že budu mít tolik chutí ho vidět znova. Pro mě je to nejlepší sportovní film..
Drž hubu! (2003)
Jmenuju se Kentán a jsem z Montarži. No jasně ty debile, ještě mu řekni moje jméno. O pardon, to je Ruby z Pitoux. Tahle komedie ve mě vyvolává hrozně žhavé pocity, chtíc ho vidět furt a furt. Nedokážu se přestat smát. Viděl jsem ho nejméně 100x, znám ho navzpaměť a prostě ho furt miluju..
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Predátor 2 (1990)
Ikdyž moc často komentáře nepíšu, tak k tomuhle kousku prostě musím. Naprosto skvostná podívaná se sympatickým Danny Gloverem v hlavní roli. Nechápu, jak to muže mít takhle malé hodnocení. Pro mě je to film, který řadím do top10 nejlepších filmů vůbec. Předčil 1 snad ve všech směrech.
Vetřelec (1979)
Píše se rok 1979, Ridley Scott posílá do kin svůj druhý velký snímek nazvaný Vetřelec. Nikdo nepředpokladá, že by to mohlo mít až takovýto úspěch, ani sám Scott. Otevírá brány do science-fiction filmů a jenom dokazuje, jak snadné je natočit film plný napětí, aniž by se muselo vlastně po celou dobu něco dít. Famozní!
Godzilla (1998)
Od začátku až do konce jsem jí fandil..