Poslední recenze (4)
Železná srdce (2014)
Zklamal mě jen americký hepík... Rozhodně to šlo vymyslet věrohodněji. Jinak neskutečně silný film, emoce mnou uvnitř cloumaly a žaludek bolel ještě dlouho potom.
Colette (2013)
Čekala jsem trochu víc... Téma nabízelo takovou hloubku, že jsem si připravila balíček kapesníků. To, že nebyl využitý ani jeden z nich, je měřítkem nevyužití možnosti emocionálně vyždímat z filmu maximum, co to jde. Škoda. O dabingu ani nemluvím, byl dost rušivým elementem.
7 dní hříchů (2012)
Pro film je velmi těžké konkurovat již dříve uvedenému Habermannovu mlýnu. Hodně uživatelů ho zde také zmiňuje a srovnání se opravdu nelze ubránit. Habermannův mlýn byl ale opravdu lepší, mnohem více strhující děj i osudy postav. Ondřej Vetchý s Jiřím Schmitzerem se sice snaží (a chvílema se to i daří) film udělat zajímavějším, i Igor Bareš hraje výtečně, ale přece jen je to ještě tak nějak málo. Téma silné, to bez debat, ale děj zdlouhavý, nejednotný až zmatený. Závěr lehce překvapující s otazníkem v hlavě. Přesto první věta, která mi v hlavě zazněla, jen co začaly jít titulky byla -" Vy svině z@sr@ný kolaborantský!" - Muselo to být strašně těžké žít v této oblasti a v této době a klobouk dolů před těmi, kdo to zvládli a přežili.