Recenze (282)
Batman (2022)
Soundtrack pecka. 4,5*
Euforie - Série 1 (2019) (série)
4,5*
Flek (2001)
Hodnotím nízko, ale hlášky dobrý.
Duna (2021)
4,5*
Blízká setkání třetího druhu (1977)
Pecka! Spielbergovo umění vypálený už v sedmdesátkách, je to bůh.
Vis a vis (Netflix verze) (2015) (seriál)
Španěláci mě fakt baví. Bez výhrad fajné, až na 5. řadu, která neměla vzniknout.
Vis a vis (Antena 3 / Fox verze) (2015) (seriál)
Španěláci mě fakt baví. Bez výhrad fajné, až na 5. řadu, která neměla vzniknout.
Pokojný bojovník (2006)
Knížka byla skvělá, ale film to pro mě bohužel nedokáže obsáhnout. A tothle zpracování je zklamání, vůbec to neměli točit.
Na pohodu (2020) (seriál)
Příběh mě až tak nezaujal, ale celou dobu drží laťku britskej humor, kterej tomu dává šťávu, takže je to ve finále tragikomedie na vysoký úrovni.
American Horror Story (2011) (seriál)
Srdcovka.