Recenze (1 143)
Atomic Blonde: Bez lítosti (2017)
Úžasně atmosférické retro z berlínské metropole z období konce studené války. Hodně stylové, ale styl vyprávění nemusí sednout všem. Perfektní herecké obsazení kraluje snímku ještě s opravdu dobrou kamerou a skvělou hudbou! David Leitch fakt umí!
Baby Driver (2017)
Rychlejší a zběsilejší než slavná série a ještě k tomu hudebně nadupané. Opravdu zábavná pecka! Wrightovi Amerika sedí!
Zpátky ve hře (2012)
Lehce nadprůměrný snímek ze sportovního prostředí, který stojí především na výkonu ústřední trojice (Adams, Eastwood a Timberlake). Scénář je spíše průměrného kalibru - nic Vás totiž nepřekvapí a konec vyzní jako krásná pohádka:-), přesto to dobře odsejpá, takže příjemná pohodovka. Clint Eastwood se však s hereckou kariérou měl už rozloučit v Gran Torino; to byl větší nářez:)). Ještě ale za 4 hvězdy.
Čingischán (1965)
Historicky zcela nevěrohodné, filmově však poměrně dobře zpracované v rámci velkofilmů šedesátých let 20. století. Dobrá herecká sestava, ucházející scénář i hudba; ještě za slabší 4 hvězdy.
Válka o planetu opic (2017)
Velmi povedené zakončení trilogie! Kdyby na začátku a na konci snímku nebyly akční sekvence, tak se jednalo o velmi temné psychologické drama, což by asi nikdo zrovna u "Planety opic" nečekal. Efekty jsou opravdu neuvěřitelné - většina opic jsou lidštější než herci lidských charakterů:-). Reevesovi tleskám, tohle se povedlo! Úžásná atmosférická hudba od Giacchina - 5 hvězd! Lepší než Úsvit, ale Zrození a samozřejmě klasiku z roku 1968 to netrumflo.
Rozpolcený (2016)
Famózní James McAvoy - především díky jeho výkonu je ten film tak výborný! M. Night Shyamalan je snad opravdu zpátky v režisérské formě! Otázka z ní: "Na jak dlouho?" Snad se pokračování povede :o).
Stopy vedou do hor (1965) (TV film)
Ukázka toho, že vědec a cestovatel Miloslav Stingl není žádné béčko, poněvadž světu dokázal, že kubánští indiáni stále existují. Žijí však ukrytí v neprostupných kubánských horách. Dokument vytvořili Jiří Sekerka, Tomáš Gregor a Miloslav Stingl.
Mělčiny (2016)
Jednoduchý thriller, který stojí především na výborné kameře a krásce Blake Lively. Jaume Collet-Serra netočí žádné složité snímky, ale vždy jeho filmy mají spád a atmosféru a zde to znovu potvrdil. Asi mám pro tohohle řežiséra slabost, poněvadž mu skoro vždy dávám 4 hvězdy. Mělčiny jsou v rámci žánru mezi 3-4 hvězdami, ale za racka Stevena Seagala lehce přihodím!:))
Masaryk (2016)
Forma vyhrála nad obsahem, což je opravdu škoda, poněvadž se jedná o evropský film vysoké kvality. Výborná kamera, dobrá režie a naprosto skvělý výkon Karla Rodena, jenže k tomu máme slabší scénář a díky tomu celkově nezáživný snímek. Film mě opravdu (bohužel) neoslovil, přitom je to tak zajímavé téma... Navíc je třeba ještě dodat, že divák, který nemá moc historické povědomí o období 1937-1939, tak mnoho scén nedocení, i když na druhou stranu nemohu říct, že toho je nějaká zásadní chyba. Přeci jenom by se ten náš národ měl více historicky vzdělávat. Gratuluji k rekordním 12 českým lvíčkům, ale já bych naděloval u většiny kategorií úplně jinak. Celkově tedy mezi 3/4 hvězdami, přesto doufám, že podobné historické snímky budou přibývat!
Hap & Leonard (2016) (seriál)
James Purefoy hrál už v lepších seriálech, to je zásadní pravda. Na druhou stranu je to pohodovka, která je poměrně krátká a má zábavnou ústřední nesourodou dvojici z jihu USA. Druhá série je o dost lepší a třetí též, proto za 4 hvězdy.