Recenze (162)
Poslední závod (2022)
Kdesi jsem četl na internetu recenzi, co všechno se scénáristovi nepovedlo dotáhnout, jak se nedaří dosáhnout potřebné napětí, vždyť všichni už ví jak to dopadne... Nedejte na to, já šel do kina s očekáváním filmu bez napětí a bez příběhu a naštěstí to tak nebylo.
Matrix Resurrections (2021)
Zatím mám rozporuplný názor. Na jednu stranu jsem čekal víc "Matrixu", na straně druhé se objevilo nové zpracování. I když si film dost " vypomáhá" prostřihy předchozích verzí, asi si to nechám utřepat a kouknu ještě jednou
Mumie (2017)
Žádný velký zázrak, vše je předvídatelné a ohrané. Některé efekty vypůjčené z "předchozích verzích" Snad jak jen čas pokročil, tak zpracování je pojato "moderněji"
30 stříbrných (2020) (seriál)
Po prvních třech dílech jsem byl nadšený, mělo to atmosféru, napětí se stupňovalo a těšil jsem se na další díly. Pak tempo opadlo a seriál se setrvačností dobelhal do osmého dílů. Jediné co finále - nefinále nabízí je příslib pokračování. To tam je mrazivé napětí z počátečních dílů.
Havel (2020)
Tak jsem čekal bouřlivý osobní život a nějak jsem se nedočkal. Nečekal jsem příběh státníka a on nepřišel. Všechno bylo bylo podáno příliš mělce, když už už mělo přijít na něco, co by trochu víc odhalilo osobní nebo politický život, vždycky z toho režisér vybruslil někam mimo. Takže z celého filmu mi v paměti zůstává snad trochu podoba hlavního představitele s Havlem a nekonečná oblaka cigaretového dýmu.
Vlastníci (2019)
Zřejmě mi unikla pointa příběhu. Přestože jsem se občas dokázal i zasmát situacím, které jako bych už na podobných schůzích zažil, nějak jsem asi nepoxhopil záměr díla.
Teroristka (2019)
Neočekával jsem moc. To co jsem očekával to jsem nakonec dostal. Slušné řemeslo, které vyplní podvečera nikoho neurazí.
47 metrů (2017)
Horor určitě nee, dobrodružství tam taky moc nebylo. Nicméně takové komorní drama, na které se dá koukat téměř do konce.Právě to zakončení jsem asi nepochopil, ještě teď dumám, co tím chtěl režisér říct. Nicméně neodrazuji, třeba to, na rozdíl ode mne, pochopíte.
Horký vítr (1980) (seriál)
Téměř zapomenutý, ale o to příjemně překvapující, seriál, ke kterému se asi vrátím ještě několikrát, protože mám radost, že se mi ho podařilo získat.V době uvedení jsem byl teen, takže jsem prožíval naplno frustraci doby a úplně si pamatuji i ten údiv, že něco takového dávají v televizi.
Gia (1998) (TV film)
Pěkný výkon v hlavní roli, vedle kterého všechno okolo působí jako balast a to je na škodu celému filmu.