Recenze (118)
Skins (2007) (seriál)
Viděna pouze první řada...
Stmívání (2008)
Nedokoukala… ze začátku jsem si říkala, že to není tak špatné, jenže se tam vůbec nic nedělo a mě už nebavilo čekat, co se (a jestli vůbec něco) stane. Každopádně jsem si díky tomuhle filmu po dlouhé době vzpomněla na Le Tigre a za to dík http://www.youtube.com/watch?v=FP2hd0xS4SE - pobavila mě scéna, v které se skoro na jeden nádech dozvíme, že hlavní hrdince nevadí, že ten její upír (nepamatuji si jméno), zabil několik lidí a taky se jí líbí, jak se krásně leskne :oD Takže prostě a jednoduše: "...all that glitters isn't gold when inside it's dead…"
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Bohužel můj problém je, že nedokážu knihu a film od sebe oddělit. Hobit je navíc moje srdcová záležitost... Když jsme byli malí a chodili s tátou na výlety do skal, vyprávěl nám o Bilbovi a jeho putování a celé to mělo pohádkové kouzlo. Stejně tak, když jsem si pak knížku poprvé přečetla. Původně jsem se na film vůbec dívat nechtěla, abych si nezkazila tyhle vzpomínky, ale zvědavost byla silnější. První díl jsem vstřebala hodně dobře a líbil se mi, druhý už byl ale na můj vkus opravdu moc megalomanský a málo kouzelný. Chyběla mi tam prostě ta Tolkienovská atmosféra.
Hatfieldovi a McCoyovi (2012) (seriál)
Tady se nedá fandit ani jedné straně- je to tak strašně absurdní, že lidská tvrdohlavost, sobectví, blbost a hajzlovství, může dvě rodiny zahnat až tak daleko- naprosto příšerné. Stojí to ale rozhodně za to!
Dešťová víla (2010)
Kde je nějaké ponaučení?? Chudáka holku tam div neutrápí, její milý nemá žádné koule a zlo zůstává dál zlem…
A.I. Umělá inteligence (2001)
Osment byl bez pochyby nadaným dítětem, Jude Law v tomto případě dobrým robotem a budoucnost vypadala zajímavě... přesto mi otázka "Proč?" vytanula na mysli až nesnesitelně mockrát. No a ten příšerný konec tomu teprve nasadil korunu! Mimochodem by mě opravdu zajímalo, jak byli roboti napájeni.
Zdrojový kód (2011)
A to ještě nadržuji! Kvůli Gyllenhaalovi a Veře jsem přimhouřila očko, ono to totiž spíš než dobré, bylo dostatečné.
Drahá maminko (1981)
Drahá maminko působí trošku moc extrémně, silně pochybuji, že by vše bylo tak černobílé, jak se nám snaží film naservírovat, pravdu se ale těžko někdy dozvíme. Jinak nevím, jestli je to tím, že jsem film viděla s dabingem, ale herecký výkon Faye Dunaway se mi nijak extra oslňující nezdál, vybuchnutí nad kovovým ramínkem mi přišlo (pravděpodobně na rozdíl od většiny) spíš směšné. Často mi připadá, že jakékoli (a to jakékoli podtrhuji) ztvárnění hysterie a vzteku se bere téměř vždy jako bůhví jaký výkon. Malinu ale taky nechápu, na legendy se asi nesmí šahat ;)
Transformers 3 (2011)
Nevím, jestli je to zhýčkaností z IMAXu, nebo filmem samotným ale v Letňanech jsem měla pocit, že by 2D bylo u tohohle filmu snad lepší. Mimoto se z toho vyklubala doslova zívačka - před závěrečnými deseti minutami jsem si na půl hoďky dáchla a v podstatě o nic důležitého nepřišla. 154 minut, uf... Ještě teď mě mrzí, že místo na X-menech, které dávali všude v blbou dobu, jsme skončili na téhle ztrátě času. Abych to zbytečně neprotahovala- klidně bych se mohla podepsat pod komentář KevSpa.
4teens (2011) (seriál)
No jo, tady má zas většina lidí obavy, že by mohla přijít o svůj status filmového snoba, kdyby dala podobnému seriálu jen trošku dobré hodnocení. Osobně mám tedy o odpadu naprosto odlišné představy. Co na tom, že se normálně v jedné třídě nesejde tolik talentů a rozličných osobností? Bylo by lepší, kdyby to bylo o ničem? Mimo realitu to ale není ani omylem. Nepokrytě přiznávám, že kdybych ještě byla v pubertě, hodnotila bych jako většina tady, byla by to ale jen póza. Normálně bych dala za tři, ale přidávám ještě jednu hvězdičku, protože tak nízké celkové hodnocení si tenhle seriál určitě nezaslouží.