Recenze (864)
Černí baroni (2004) (seriál)
Místy solidní zábava a dobré momenty nedokážou převážit strašné herecké výkony (Holub),křečovité a rádobyvtipné situace a nevyvážený scénař.Zklamání.
Harry Potter a vězeň z Azkabanu (2004)
Po prvních dvou dílech bych nikdy neřekl,že bych příběhům tohoto malého čaroděje mohl dát plný počet hvězdiček,ale tenhle Vězeň z Azkabanu mě jen a jen mile překvapil.Cuaronova režie a jeho výtvarné pojetí kouzelnického světa (kupříkladu úchvatná krajina kolem Bradavic) jsou o dvě třídy výš než u Columbuse A takřka všechno ostatní je výš o jednu třídu.Jsem velmi spokojen. P:S-chci poděkovat distributorovi za příšerný dabing a Cinestaru za přestávku a velmi snížený zvuk- jděte vyvítekam !
I ve smrti sami (2004) (TV film)
Dost dobré a místy docela naturalistické televizní drama se skvělými hereckými výkony.Na pět to není,jelikož ta atmosféra válečného Berlína a s tím spojena výprava je hlavní a jediný kámen úrazu tohoto dílka.Moje nejoblíbenější postava je jednoznačně Boris Rosner -jeho gestapák nemá chybu a myslím,že bych z něj měl pěkně v kalhotách.
Já, robot (2004)
Hodně dobré sci-fi.Will Smith,triky,akce i výprava perfektní,jen ten konec byl tak trochu přitažen za vlasy.
Kameňák 2 (2004)
Kamenem bych nejraději napálil Trosku a Pomejeho do šišky,aby se jim v nich rozvítilo.
Kill Bill 2 (2004)
ANO,ANO a ještě jednou musím zařvat ANO ! Všude již bylo napsáno,že se v žádném případě nejedná o žádný akční a krvavý nářez,ale místy až komorní drama o pomstě.Ano je to opravdu tak a světe div se vůbec to není na škodu,ba spíše naopak.Všechny postavy mají neuvěřitelné charisma (pro Umu Thurmanovou a Davida Carradineho jsou to určitě role životní),jsou brilantně zahrané,audiovizualní zpracování opět bezchybé a samozřejmě největším plusem filmu je jednoznačně Quentin Tarantino jako scénarista a režisér.Musím pochvalit hlavně skvělé dialogy,které jsou možná místy trochu rozvleklé,ale natolik skvělé napsané (bratři Wachowští pláčou),že jsem je místy ztěží rozdychával a samozřejmě černý humor,kterého je zde ještě více,než ve volume 1.Nechce se mi zde rozpitvávat jednotlivé (a dnes již dozajista kultovní) scény a situace, protože to prostě nejde -musí se to vidět.Ano, Tarantino je BACK a jasně dokazuje všem,že má nápadů na rozdávání (bratři Wachovští opět pláčou).Doufám,že neusne na vavřínech a v blízké budoucnusti nám přinese podobnou bombu.Já si tímto Killa Billa dávám do sovjí top25 a pevně věřím tomu,že jakmile budu vlastníkem obou DVD,které si budu moct v klidu vychutnat v pohodlí domova,určitě nakonec proklouzne i do mojí top5.BRAVÓÓÓ MISTŘE !!! P:S- Idioty a filmové analfabety jako jsou Titus (Kameňáku dal hvězdiček pět ! -holt lobotomie je lobotomie),Sharky a Beast bych z databáze nemilosrdně vyházel
Shrek 2 (2004)
Ještě zábavnější a srandovnější než jednička.Kukuč Kocoura v botách rulez!!!!
Spider-Man 2 (2004)
Zatímco jednička mě moc nenadchla,z dvojky jsem bezmezně nadšen.Příběh,scénář,akce i hlavní záporák,vše o jeden až dva stupně lepší než v jedničce.Mrzí mě však,že jsem jej díky "moudrému" rozhodnutí distributora drtivou většinu kopií nadabovat,neměl možnost vidět v kině.Ať si ten svůj z******ý dabing strčí někam !!!!
Troja (2004)
Ať si kdo chce co chce říká,mně se Trója velmi,velmi líbila.Má sice své slabiny (příliš velké odklony od předlohy,absence výraznějšího hudebního motivu,příliš rychlé zahájení a ukončení trojské války,pár nelogičnosti v ději),ale to na druhou stranu plně vynahrazuje skvělá,takřka monstrózní výprava,bezchybné digitální triky,které se vůbec jako digitální netváří a hlavně obsazení a herecké výkony prakticky všech zúčastněných (včetně Blooma-líbilo se mi jak dostal pořádně na budku).Tolik proklínaná absence bohů a jejich zásahů do děje mi zde vůbec nevadila,spíše naopak-líbilo se mi,že se zde o nich jen mluví a celý film je pojat jako ryze histrický bez jakýchkoliv fantastických a nadpřirozených prvků.Nechce se mi dál rozepisovat a vypisovat klady-zápory,takže to shrnu :Miluju historické výpravné velkofilmy,odklony od původní předlohy mi,pokud film dobře funguje jako film,nevadí a proto jsem si Tróju náležitě užil.A nejlepší scéna filmu je samozřejmě souboj Achilles-Hector - u té jsem zcela zapoměl dýchat.
Daredevil (2003)
Je to tak na úrovni Spidermana. Ale ten Farrel...Bez komentáře.