Recenze (864)
Tenkrát v Americe (1984)
Po všech stránkách mistrovské dílo a jeden z nejlepších filmů všech dob.Gangsterské drama,které jsem bez dechu sledoval skoro čtyři hodiny a které mi nedalo celou noc spát,tak silně se mi vrylo pod kůží až do morku kosti.Everybody must see !!!!!!!!
Mercury (1998)
Ještě že jsem na to kdysi nešel do kina.Pospat si můžu doma.
Smrtící epidemie (1995)
Po pravdě rečeno NEZNÁM lepší thriller o takovém tématu (12 opic nepočítám).Snad proto,že žádný lepší neexistuje.
Vanilkové nebe (2001)
Dobrý film s dobrou atmosférou,solidními hereckými výkony a příšerným koncem,který celou zápletku a do té doby nadprůměrný dojem totálně pomrvil.
Lovci lvů (1996)
Velmi dobrá a místy nesmírně sugestivní podívaná.Val Kilmer se zde překonal.
Honba za klenotem Nilu (1985)
Oproti Honbě za diamantem slabé,velmi slabé a už zdaleka ne tolik zábavné.Místy jsem se velmi nudil.
Honba za diamantem (1984)
V rámci žánru dobrodružné,romantické komedie nemám absolutně žádné výhrady.Paráda !
Pod povrchem (2000)
Harrison Ford a Robert Zemeckis.Taková skvělá dvojka a takhle bídný výsledek ušitý navíc velmi horkou (film se točil a vznikal v půlroční přestávce během natáčení Trosečníka,kdy Tom Hanks musel velmi zhubnout a nechat si narůst vousy).
Beetlejuice (1988)
Tady už to Tim Burton trošku přehnal.Velmi podivná blbost,na kterou jsem se dodíval jen silou vůle.
Scary Movie: Děsnej biják (2000)
Ucházející parodie na teenagerovské vyvražďovačky.Oproti dvojce mistrovské a oskarové dílo.