Recenze (864)
Jasné nebezpečí (1994)
Velmi solidní thriller podle Clancyho.
Hon na ponorku (1990)
První a nejlepší film podle románů Toma Clancyho,zbylé tři mu však zdárně sekundují.
Stvoření světa (1957)
Už jsem to viděl hodně dávno,ale co si pamatuju,tak docela se mi to líbilo.
Motýlek (1973)
Klasické,drsné vězěňské drama,které stále patří ke špičce žánru.
Lawrence z Arábie (1962)
Nestárnoucí a jedno z nejúchvatnějších děl světové kinematografie.Není co psát víc.
Apollo 13 (1995)
Vynikající film podle skutečné události.
Samotář v Seattlu (1993)
Pohodová romantická komedie na sobotní večer.
Velký (1988)
Supr oddechovka,která rozhodně pobaví.
Zjizvená tvář (1983)
Kultovní záležitost.Al Pacino jako brutální gangster Tony Montana je naprosto úchvatný.Asi nejlepší film od De Palmy,co jsem viděl.
Hráči (2003)
Docela pohodový filmeček na jedno použití.Stallone se tu objeví asi jen na patnáct minut.