Poslední recenze (7)
Odcházení (2011)
Odcházení je původně divadelní hra a tou také film zůstal. Tuto hru jsem viděla a musím říct, že skoro nevidím rozdíl mezi dívání se na Odcházení v divadle a doma na gauči. Hrajou zde špičkoví herci..dokonalá kamera a střih..barvy..skvělé dialogy. Tohle Havlovo dílo zobrazuje bohužel dnešní politiku jaká opravdu je..krádeže, korupce, podplácení..Kdo jiný než sám prezident o tom může vědět víc? Film má hloubku a je promyšlený do sebemenšího detailu.. například co znázorňuje kaluž do které se neustále šlape, když jdete k vile či od ní? Co znázorňuje zahoukání sovy a obličej, který vždy Abrhám a ostatní udělají po proslovu? Tohle prostě nebyl film, ale dokonalá divadelní hra a tak se na to také musíte dívat :)
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Červenýho trpaslíka jsem skoukla až nedávno, ale jakožto kultovní seriál, jsem si říkala, že bych ho měla vidět, zpočátku mě to zas tak nezaujalo, po těch moderních seriálech co teď běží je to úplně něco jiného..ale po 2 sériích jsem tomu taky propadla, hlášky v červeném trpaslíkovi jsou nepřekonatelný („je nevinná asi jako šlapka před penzí“) :D Rimmer, Lister, Kriton a Kocour jsou dokonalá čtyřka a při jejich dobrodružstvích se smějete od začátku až do konce..
Rumový deník (2011)
Tak tenhle snímek mě opravdu zklamal, čekala jsem od toho mnohem víc, ale spíše to byly 2 hodiny nudy..kde Johnny Depp jen chlastá, jediná scéna u které jsem se fakt smála byla nekontrolovatelná jízda autem, kde Depp seděl Rispolimu na klíně..proto 2 hvězdičky, na víc to bohužel dle mě nemá..