Poslední recenze (6)
Je třeba zabít Sekala (1998)
Dle mého názoru úžasný film. Stručný, jasný, nepřekombinovaný, nezaobalený do moderních vycpávek a přesto nezapomenutelný. Hereckým výkonům věřím, scénář nemá hluchá místa, děj graduje a scéna v kovárně mezi Baranem a Sekalem je téměř dokonalá. Konec filmu, ze kterého vám bude špatně ještě dlouho poté, z toho však dělá hodně nezapomenutelný kousek.
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Dvě zabitý hodiny života. Ve zkratce? Chlap balí holky, chlap vraždí holky, chlap balí holky, chlap je zabit holkama, to vše doplněno o kecy, který ze všech ženských dělají nadržený kurvy a scény létajících rukou, nohou a hlav. Někdo může namítnout, že to je prostě Tarantino, ale ačkoliv tohohle režiséra občas fakt žeru, tohle byl krok hodně vedle.
Baterie nejsou v ceně (1987)
Krásná rodinná oddechovka, ke které se člověk vrací. Děj je sice předvídatelný od prvních 5 minut, ale film se nesnaží tvářit, že tomu bude jinak. Mimozemšťani jsou roztomilí, ale ne až tak vtíravý, aby se vám snažily zahrabat pod kůži; postavy předvídatelné, ale ne černobílé, především dvojice v hlavní roli by si zasloužila palec nahoru. :)