Recenze (828)
Bílý lotos (2021) (seriál)
1. série fajn, 2. série z Itálie excelentní !
Avenue 5 (2020) (seriál)
top!
Koho ofoukne větříček (1990) (TV film)
Oběšenec v pohádce, drsná devadesátá jsou tady!
Deadstream (2022)
fajn ;)
Temné léto (2019) (seriál)
top!
The Man Who Wanted to See It All (2021)
top
Sebastian Maniscalco: Why Would You Do That? (2016) (pořad)
max
Sebastian Maniscalco: Zůstaňte hladoví (2019) (pořad)
max
Sebastian Maniscalco: Is It Me? (2022) (pořad)
max
Smrt nás spojí (2019) (seriál)
Nudná natahovaná plná únavného klábosení o dvou afektovaných prolhaných ženských, z nichž Linda Cardellini zasluhuje oscara za fňukání na povel. V průběhu seriálu fňuká několikrát za jeden díl a vypadá to, jako by si ji autoři seriálu vybrali právě podle toho, fňuká totiž oscarově! Napínavých momentů a zvratů minimum, celkově slabota. Pro ženské ke koukání je to ale asi lepší, než Ordinace, to zase ano, navíc i chlap s nimi u toho vydrží a kdo miluje fňukání v každé druhé scéně, pro toho teprve nirvána! Scénář sice vydal max na film, natáhli ho ale na seriál, nuda!