Recenze (305)
Duna (2021)
Och. Přesně takhle jsem si to představovala. Neskutečně příjemné vizuální pohlazení po duši! Jediné, co zkazilo dojem byl pán, který po konci filmu začal hlasitě vykřikovat, že to byla nuda, nic se tam nestalo a ať si přečteme knížky. Nejsem si jistá, jestli onen pán knížky četl, ale pokud ano, velmi zásadně mu unikla pointa. Já jsem naopak otrávená z toho, jak se v posledních letech do filmů cpe akce už v první minutě, jenom aby tam mladý divák, který neudrží déle pozornost, náhodou neusnul... Z mého pohledu film obsáhl přesně to, co měl. Nemusí být vždy ohňostroje. Naopak pomalejší tempo, nenásilné vysvětlení prostředí a mytologie, budování atmosféry + foreshadowing a neskutečně krásný vizuál jsou přesně to, v co jsem doufala!
Loki (2021) (seriál)
Obávám se, že tohle jsem asi nepochopila. Až poslední díl začal být trochu zajímavý a v tom okamžiku první série končí. Neříkám, že tam není příslib do budoucna, ale první 4 díly byly přinejmenším zvláštní a mám pocit, že seriál si v kombinaci s humorem snažil hrát na něco, co prostě není. Třeba to docením až zpětně po další sérii...
Eurosong: Příběh skupiny Fire Saga (2020)
Moc by mě zajímalo, co si o tom myslí Islanďané. Mám ráda, když se filmy neberou moc vážně. Krásně si dělají srandu z klasických stereotypů Eurovision (která je sama o sobě jakožto celek nekoukatelná). Písničky nečekaně chytlavé.
Láska a příšery (2020)
Taková pěkná blbost. Vlastně docela zábavné, ale s nulovou zápletkou a za týden už nebudu vědět, že jsem to viděla...
Aladin (2019)
Neskutečně super. Snad poprvé se mi líbila originální píseň přidaná do staršího filmu/muzikálu. Moc chválím změnu, kterou provedli s charakterem Jasmíny - konečně to není jenom další hloupá princezna. Nicméně myslím, že by bylo potřeba změnit název filmu. Aladin je vedle Jasmíny v podstatě vedlejší postava. :D
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Vlastně se mi to vůbec jako film nelíbí, "návrat Palpatina" mě vyloženě otrávil, ale nostalgického áchání jsem si užila až až.
BlacKkKlansman (2018)
Film naprosto nevhodně zvolený jako promítání před firemním vánočním večírkem. Párty náladu rozhodně nenavodil, což se bohužel negativně projevuje na hodnocení.
iZombie - Season 4 (2018) (série)
Jsem někde uprostřed a nemůžu se donutit jít dál.
Odkaz (2018) (seriál)
Přetrpěla jsem necelých 7 dílů. Možná je to tím, že mi chybí návaznost (z Upířích deníků jsem viděla asi 3 série, z Originals asi 2 díly), ale čekala jsem prostě jednoduchou oddechovku, kde nějaký kontext nebo přemýšlení nebude moc důležité. To jsem sice dostala, ale k tomu je to navíc dost velká nuda.
Příliv sirén (2018) (seriál)
Jeežiš, to je škoda. Takový krásný námět a stojí to za... Ale ta myšlenka je prostě hezká a je tam spousta skvělých nápadů.