Recenze (73)
Amélie z Montmartru (2001)
Francouzská romantická komedie v hlavní roli s výbornou herečkou Audrey Tautou. Nejvíce mě snad pobavily pohlednice od cestujícího trpaslíka, které měli donutit Améliina otce cestovat. Zajímavý byl i detailní popis života obyčejných lidí, ktery umožní divákovi hlouběji náhlednout do charakteru postav.
Amerika hledá topmodelku (2003) (pořad)
Mě to náhodou celkem bavilo. Akorát mi teda lezla na nervy jedna z porodkyň, která hledala nejspíš panenku barbie a sama měla tak nechutný plastický výstřih, navíc plný pih, z čehož se mi dělalo chvílemi zle...
Anatomie lži (2009) (seriál)
Je zajímavý, kolik toho na sebe člověk prozradí pomocí mimiky. Můžete vykládat co chcete, ale tělu a reflexům neporučíte :-) Moc povedenej seriál.
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Někdy spíš než pořad o vaření a hospodách, je to spíš pořad o nauce sprostých slov. Ale i tak mě to neuvěřitelně baví a mnohdy se i zasměju, např. v dílu, kde si přijde chlapec hrát s kamením :-D Tak to bylo prostě moc :-D
Boží zápasník (2006)
Povedená komedie, sice taková jednodušší, ale to už americké komedie tohoto typu bývají. Nicméně mě to pobavilo a docela jsem se u toho nasmála. Nejvíce mě pobavila scénka, kdy Nacho pokřtil svého přítele :D
Columbo (1971) (seriál)
Detektiv, který svojí dotěrností donutí k přiznání všechny vrahy ...
Comeback (2008) (seriál)
Zatím nejvíc se mi snad líbil díl: Lexa a porno. To mě fakt dostalo :-)
Darwinovy ceny (2006)
Skvělé téma, ale film už tak dobrý nebyl. Bohužel jsem asi na téma Darwinova cena (což je ocenění za smrt způsobenou tím nejblbějším způsobem) čekala od filmu mnohem víc. I tak dávám 3*.
Digimon (2000)
Co má být zase tohle? Hrůznější a děsivější pokračování Pokémonů?
Dobrá Voda (1982) (seriál)
Český seriál o koních... nebylo to tak špatný.