Poslední recenze (8)
Hra o trůny (2011) (seriál)
Hra o trůny budou navždy v mé topce, pravda kvalita scénáře ke konci klesala (u efektů a zpracování přesně obráceně). Každopádně si mě seriál zaháčkoval už od prvního dílu a sledoval jsem jej 8 let. Zpackaný závěr sice ukázal, že síla předlohy od R.R. Martina by rozhodující a bez něj už nedokázali udělat kvalitní zakončení. Nicméně jde o nejzásadnější seriál poslední dekády a je skoro povinností každého jej vidět
Arcane (2021) (seriál)
Dobrý seriál se pozná podle toho, jak na něj nemohu přestat myslet i po shlédnutí posledního dílu. Arcane má naprosto úžasné charaktery, kde sice jinx a silco vyčnívali ale jinak byli skvělý všechny. Jináč neznalost LOL je naopak výhodou, páč jsem neměl ani tušení jak se budou postavy vyvíjet o to lepší zážitek jsem měl. Konečně průlomové anime.
Alenka v říši divů (2010)
Od Burtona sem čekal víc, příběh je pohádkově nadnesený, ale nevýrazný a tak nějak mi bylo jedno jak to dopadne. 3D efekty jsou tu jen pro parádu, zvlášť králík metající předměty mimo plátno mě vyloženě štval.Burtonův rukopis je aspoň vidět ve zpracování fantazijního světa, které snad nikdo jiný nedokáže. Film docela utekl, několikrát sem se i pobavil, ale vícekrát to vidět nemusím.