Poslední recenze (12)
Fakjů pane učiteli 2 (2015)
Matematika ve zkratce: FUCK jednička docela nesračka / FUCK dvojka dvojtá sračka = dvojka je opravdu sračka a to vulgární a nudná. Toť vše.
Wilsonov (2015)
Tak jsem se těšil na komedii od pana Mašína, potěšen jeho dramatem 3 sezóny v pekle, nedbaje kritických hodnocení zde na ČSFD! Leč, tentokráte jsem měl DÚVĚŘOVAT, páč tato parafráze na Mazaného Filipa je neskutečně TRAPNÁ a tento svěže natočený biják je sračka!!!! Jedna hvězda za vizuál.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Od Bonda k Análu, není co vytknout Vaugníkovi...:-). Žádné další ani delší rozepisování nemá cenu. Bylo to just a perfect. Ale né úplně, mínus jedna hvězda z pěti za likvidaci mého oblíbence Colina v divnoakci v divnokostele. Ale pouze můj subjektivní názor, který se nemusí a ani asi nebude stotožňovat s ostatními...:-). Jinak opravdu skvělé, chci být KINGSMENEM co dělá ANÁL se švédiš princeznou...:-)