Recenze (388)
Kdyby byly ryby (2014) (TV film)
Osvěžující, vtipné a humorné. Bohužel také průměrné.
Princezna a písař (2014) (TV film)
Jedním z mnoha průšvihů pohádky je to, že princezna je mužnější než písař. Nemohli vybrat nějakou alespoň o kousek menší?
Tři bratři (2014)
Klasicky konzumní 3 v 1. Třešinkou na dortu byla retardovaná Červená Karkulka. Již nikdy víc a to i přes to, že Svěrákovi mám skutečně ráda.
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Posuzováno samostatně je to fakt dost dobrý film, ale nějak si nemůžu pomoct... v celém kontextu mi tam nějak přebývá drahý zesnulý profesor :-)
Kinsey (2004)
Čert vem všechen sex, teorie o sexu a vědecké studie o sexu. Tohle je film o nejúžasnější a nejobětavější manželce na světě a Laura Linney ji ztvárnila naprosto neopakovatelně.
Konec přehlídky (2012) (seriál)
Místy trpí dýchavičnou zkratkovitostí, ale jinak ucházející zábava na všednodenní večer (po 1. dílu). Opakování matka moudrosti, STÁLE trpí dýchavičnou zkratkovitostí. Není mi jasné, proč tam jsou některé osoby a už vůbec ne, proč je s nimi nakládáno tak chaotickým způsobem. Absolutně netuším, co tím chtěl básník říci ani v případě, že se jedná o hlavní postavy! Tragicky přestříhané a rozsekané do nelogických úseků, které se nedají smysluplně poskládat dohromady a v nastalém chaosu zapadnou i některé vtipné, dramatické či nápadité scény, které by si zasloužily jiný seriál, když už se jim nedostalo prostoru v tomto. P.S.: Koho napadlo do dabingu angažovat Munzarovou, proti které jinak v dabingu nic nenamítám, ten by zasloužil nakopat!
Philomena (2013)
Jen málokdy se za razítkem "podle skutečných událostí" skrývá tak citlivý a nadčasový příběh...
Eragon (2006)
Fajn fantasy oddechovka k žehlení.
Grandhotel Budapešť (2014)
Divné, divnější, nejdivnější. Kam ukazuje ručička právě vám si rozhodněte sami. Mě se ta pošahaná prapodivná podívaná překvapivě moc líbila.
Světová válka Z (2013)
Počítala jsem s tím, že to bude mazec, ale že až tak, to jsem netušila. Od první do poslední minuty napnutá jak kšanda!