Recenze (847)
Princezna se zlatou hvězdou (1959)
Ďalšia neuveriteľná budovateľská sračka. Nesympaticky zahrané od A po Z. Dej žiadny.
Tři oříšky pro Popelku (1973)
Toto si nič iné ako odpad nezaslúži. Malo to byť pre deti, ale tu nefungujú žiadne kúzla, triky, nie je tu nič mystické. Je to celé umelé, bez farbí, vôní, no proste nič. Plytký príbeh. Hlavní predstavitelia, doslova tragédi.
Obušku, z pytle ven! (1955)
Vyslovene hnusná propagandistická sračka. Tupý parazit si za pomoci sily (obušku) naplní vrecko i brucho, navyše prihlúpla hlavná postava by kľudne mohla ísť na čele LGBT sprievodu.
Malum (2023)
Nepozerateľná nudná sračka, od úvodnej minúty až po jej koniec. A multikulti v správnom videní samozrejme nesmie chýbať.
Někdo klepe na dveře (2023)
Malo to všetko čo dnes BLM a LGBT propaguje. Absolútne nudná sračka, ale taká progresívna
Běglecy (2014)
Scenérie super, krajina krásna, dej uveriteľný, herci OK, ale čosi tomu chýbalo. Asi viac drsnosti a menej následného Happy endu
Venuše (2022)
Asi týmto typom filmom nerozumiem, asi tomu modernému spracovaniu nerozumiem. Film plný nezmyslov, herecké výkony slabé.
Na nože (2019)
Myslím, že USA si už definitívne pília pod sebou zvyšky konára, na ktorom sedia. Potom ich už čakajú len svetlé zajtrajšky
Pearl (2022)
škoda slova, takže jedných slovom khujovina
Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street (1936)
Za vek filmu štyri hviezdičky, ostatné film zráža dole. Suma sumáru, je to za dve hviezdy