Recenze (847)
The Nights Before Christmas (2019)
Zdĺhavá a nekonečná nuda. Vrážd ani maku, ale okolo toho ukecaná nuda. Hlavní predstavitelia by nemohli hrať ani u ochotníkov, toporné nesympatické drevá. A možno to bolo len taká nenáročná paródia na celú slávnu efbíaj. Tak potom snáď.
Yummy (2019)
sem tam vtipné, ale inak kladov ako šafránu. Nesympatické postavy, zlí východoeurópania, počítačové efekty ako na Commodore.
Děvjataja (2019)
moc ma to neuchvátilo, dejovo slabé, také prostoduché. Vizuál bol ale super.
Fear PHarm (2020)
Veľmi slabé, digitálna krvička, prachbiedni herci, ale nápad s krémom na tvár bol originálny a aj to malo nejakú dynamiku
Un silencio de tumba (1972)
70te roky, odporná móda, desný hudobný podmaz, plytkohlúpy dej a dialógy, to všetko sú atribúty, aby tento odporný šit dostal svoj zaslúžený odpad
Last Moment of Clarity (2020)
Takže to čo sa zdalo byť napínavým a zaujímavým sa časom zvrtlo na momentálne povinné klišé, zlá ruská mafia, dovoľuje si čo len chce, ale našťastie sa vždy nájde čestný a dobrý chlapík, ktorý to celé zlomí. Páľte do péčka s tým umelým nepriateľom. "Umelci" boli vždy poplatní chlebodárcom a toto je žiarivý príklad.
Macabre (1958)
Dosť mdlé a navyše prestrihy do minulosti boli dosť rušivé. Začiatok vyzeral dobre, ale potom to išlo dole vodou
Vlčí bouda (1986)
Odporné. Svojho času som bol na tom v kine. Bolo to nič viac než ubíjajúca nuda. Herecky zahrané príšerne a nuda, nuda, nuda
Alone (2020)
Tak podľa mňa veľmi dobré, hercom sa to čo hrali dalo veriť, nebolo tam ani nič nelogické, neboli tam hluché miesta. Že podobných filmov bolo kopa? No a! Tento si svoje miesto na slnku zaslúži.
Good Samaritan (2020)
Poriadna multikulti sračka. Slabé dejovo ako čaj, herecké výkony des a hrôza, nejakú nosnú myšlienku to tiež nemalo.