Recenze (847)
Interstellar (2014)
Zdĺhavé, neprehľadné, nezaujímavé
Jurský svět: Nadvláda (2022)
Nech už preboha nespravia štvorku. Tak toto bolo ozaj cez čiaru. Digitálne efekty boli OK, ale to tak bolo jediné pozitívum. Obstarožní herci asi už nemali do čoho pichnúť, tak rolu v tejto megasračke zobrali. A celkom do tej biedy zapadli. Ale pozor, boli tu fenomény doby, multikulti, černoškovia zachraňovali svet, ušlo sa i miesto pre LGBT.
Slečna Marplová - Cukání v palci (2006) (epizoda)
Mimoriadna nuda a Briti povinne dajú černoška aj tam, kde by normálne nemohol byť.
Černý telefon (2021)
Také mi to pripadalo celkovo nejaké umelé, niečo tomu chýbalo. Tá mystika bola skôr rušivá. Na druhej strane dobrý výber postáv, dej odsýpal a záverečný súboj bol OK.
Harbinger Down (2015)
Páni tak to bol šit. To sa hneď len tak nevidí. Bishop musí byť na tom zúfalo, že sa tomuto prepožičal. Ostatné postavy desné, kulisy tak pre ochotnícke divadlo, dej tak pre silno retardovaných. Otras
Morto Não Fala (2018)
Film začal zaujímavo, i nápad bol dobrý, ale potom to akosi opadlo a nejako sa to priemerne šeredne tiahlo až do konca. A casting bol desný. Okrem hlavného hrdinu to bol spolok nesympatických a nehajúcich polien
Švec (2014)
Poriadna sračka. Sandler je ešte väčší looser ako Carey
Prázdnota (2020)
2 hodiny čírej nudy a bezbrehej zúfalosti tvorcov. Toto bolo fakt zlé, slabé
Co jsme viděli, co jsme slyšeli (2021)
Klasický Netflix, houno čo sa na polici tvári ako chutná torta
Fantômas contre Fantômas (1949)
Dám dve hviezdy za rok vzniku, ale zvyšok by som poriadne potopil. Chaotické, neprehľadné, posavy bezkrvné, nevýrazné.