Recenze (847)
Dark Light (2019)
Céčkový film, no neviem akého žánru, taký akýsi Harrypotrovský. Logika žiadna, postavy des.
Cosmos (2019)
Bez multikulti sa už ani nenatočí reklama na Persil. A je jasné, že ten je na tej správnej strane. Inak celý kasting sa nepodaril, jedna nesympatickejšia postava ako druhá. Pripadalo mi to celé umelé, ťahalo sa to ako guma z treniek. A napokon, bigbójs to zvládli, chvála pánu bohu.
Mary (2019)
Exteriéry zvolené OK, i Oldman ušiel, ale to ostatné, ťažkopádne, nepresvedčivé, celé prevedenie také céčkové. Škoda.
Hinsdale House (2019)
To bolo neuveriteľné! Ani v najdivokejších snoch by som si nevedel predstaviť, že niekto natočí takýto "film". Herecké výkony nulové, dej žiadny, efekty žiadne. Tu bol pokus variť z prevarenej vody. Nič slabšie som ešte nevidel. To vysoké hodnotenie 4,6/10 na IMDB nechápem.
Potichu (2019)
Slabučké, ťažko pozerateľné, bystré potvorky sa dali naivne oklamať, hlavné postavy levitovali či čo. Casting slabý, nepozerateľný
Doktor Spánek od Stephena Kinga (2019)
Zdĺhavé ťahavé, sťaby Majka z Gurunu. Hlavné postavy vskutku nesympatické, multikulti beží na plné obrátky. Otras
České století (2013) (seriál)
Ak to bolo myslené ako paródia, tak OK, ale ono to bolo asi myslené smrteľne vážne
Malevolent (2018)
Nuda, nuda, nuda, nuda, nuda, nuda, nuda,.......
Hellmington (2018)
slabučké, niektoré veci či postavy mimo misu len aby zmietli diváka
Trick (2019)
Absolútna zlátanina, postavy nesympatické, USA zachraňujú už len hispánci a černoškovia. Bože však to už je v každom filme