Recenze (14)
Jak vycvičit draka (2010)
Dost povedený animák , zaujalo :)
Nezvratný osud 4 (2009)
Velké sklamáni, první dva díly mě zaujaly, ale teď je to čímdál slabší.. škoda , ale asi už se tady nedá nic vymyslet.. smrt na tisíc způsobů je už nuda..
Twilight sága: Zatmění (2010)
Lepší než předchozí díl, alespoň podle mě :)
Stmívání (2008)
Docela mě tahle sága zaujala, ikdyž mohlo to být trochu akčnější ..
Brak (2002)
Myslím že tvůrci byli studenti zlínské filmové školy a jelikož jsem ze Zlína a občas sem ve filmu zahlédl známé misto, plus fakt že se mi nezdal až tak špatný ,, dávám dvě hvězdy.
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Parádní a skvěle zpracovaný nápad na obrácený vývoj člověka, který každého zaujme. Bohužel krom toho mě moc nenadchl a tudíž druhá polovina filmu mě už trochu zklamala, ale i tak určitě stojí za podívání.
Nekonečný příběh (1984)
Souhlas,,nejlepší ze starých fantasy.A i v současné době bohužel nemá moc konkurence.
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
Ač nemám moc rád hudební filmy :) , tenhle animák se mi líbil.Odehrává se v netradičním míste, což ho zpestřuje a je to klasicky Burton který myslím nikoho nezklame.
Nepřítel před branami (2001)
Jeden z mála dobrých válečnách filmů o Sniperech.Zajimavý příběh s dobrým koncem, což mám rád :))
Mary a Max (2009)
Tento fílm jsem zhlédl vpodstatě náhodou , když jsem na jeho promítání narazil v jedné hospůdce.Nenapadá mě žádný film ke kterému bych to přirovnal, ale určitě všem doporučuji se podívat, ikdyž to končí poměrně smutně a v hospůdce jsem viděl ukápnout mnoho slz :-) , film má velice zajimávý příběh plný skvělých vtipů.