Recenze (11)
Hra o kámen (2012)
Měla jsem možnost zúčastnit se debaty přímo s režisérem a myslím, že bez ní bych film nedokázala pochopit zcela a tudíž bych hodnotila asi trošku jinak. Avšak jelikož jsem se na věc mohla podívat i z autorovat pohledu, hodnotím tak, jak hodnotím ;).
Tajemství staré bambitky (2011) (TV film)
Klidně bych se na tuto pohádku mohla dívat znova. Herci jako Lábus, Sobota nebo Vladyka pohádku hezky ,,provtipnily" a Ondřej Vetchý s Tomášem Klusem byli naprosto okouzlující :).
Muž na Měsíci (1999)
Ze začátku jsem si říkala, čím by mě mohl tento film zaujmout a opravdu to i chvíli trvalo, ale v průběhu mě opravdu vtáhnul do děje a na konci překvapil. Rozhodně doporučuji!
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Kdybych ještě ten den nedočetla knížku Vyhoďme ho z kola ven, podle které to bylo natočené, dala bych 5 hvězdiček. Takhle musím z§stat u čtyřech.
Vrtěti ženou (2011)
Moc dobře jsem se při sledování filmu bavila a jestli je to opravdu podle pravdivé události, tak i dozvěděla něco nového z historie.. :)
Rumový deník (2011)
Jediným důvodem, proč jsem to dokoukala do konce bylo, že jsem čekala, že každou minoutou musí přijít nějaká zápletka nebo vyvrcholení, ale to se bohužel za celý film nestalo. Kdyby zde nehrál můj oblíbenec Johnny Depp, hodnotím jako ,,odpad".
Lidice (2011)
Nemůžu hodnitit jinak, protože tyto příběhy mě prostě chytají za srdce..
Železná lady (2011)
Osobně mě film hodně oslovil. Moc se mi líbilo, jak dala najevo, že nechce být jen domácí puťkou a dokázala to.. Ale musela pro to něco obětovat a je smutné, že to musela být její rodina, ale to k tomu častokrát bohužel patří..
Černobílý svět (2011)
Nádherně zpracovaná problematika v Americe dřívějších let. Je smutné, kam až to docházelo, ale jsem ráda, že jsem mohla film vidět a dozvědět se zase něco, co jsem ještě nevěděla. BTW: Rady do domácnosti jsou vážně výborný :). Film mě dojal, naštval, uvědomil i rozesmál, proto nelze hodnotit jinak.
The Fantastic Flying Books of Mr. Morris Lessmore (2011)
Nádherná motivace k přečtení nějaké pěkné knihy. Po shlédnutí jsem litovala, že u sebe zrovna žádnou nemám.