Oblíbené seriály (4)
Narcos (2015)
Fargo (2014)
American Gothic (2016)
4 a pul hvezdy, bylo to zabavne, napinave, plne zvratu, ale na 5* mi tam neco chybelo. Kazdopadne doporucuji k shlednuti vsem co maj radi detektivky, kde neni jasne kdo,co a jak :)