Oblíbené seriály (7)
Mr. Mercedes (2017)
Pecka příběh kde Stephen nepřekvapuje ničím nadpřirozeným , ale ukazuje že když šáhne i na obyčejnou kriminální zápletku tak z toho dokáže svým majstrkumštem vytvořit parádní dílko a samozřejmě jako skoro ve většině svých příběhů si střihnout malýho štěka. Je dobře že je........................PS: všimněte si knížek u notesu.
Hvězdná brána: Třetí říše (2018)
Dávám 5* jenom proto abych Vás "velectěné" nasral a mělo to pokračování......
The Stand (2020)
Expanze (2015)
Nevím jak vy ,ale já se zatím tetelím blahem páč krom battlestáru a podobnejch majstrštyků tady těchle seriálů moc nejní - dobrejch seriálů!!! zajímavý charaktery-dobrej příběh-pěkný efekty a pro mě zatím nečekaná záležitost, budu držet palce u nohou aby se to nějak nepos...
Půjčovna masa (2018)
Resident Alien (2021)
Harry v podání Tudyka nemá chybu ( samozřejmě trochu hodnotím jako fanda posádky Serenity) pro mě seriál zatím jeden z nejzábavnějších za hodně dlouhou dobu , kde není na první dobrou nasraná hyperkorekce a různoaktivistická vyváženost , takže za to palec nahoru....co se týče seriálu tak je celkem svižnej a zbytečně se tam nemrhá fórama, když už ...tak v danej okamžik seděj jak prdel na hrnec..... a musculus gluteus maximus je první věc, která bohužel charakterizuje Astu....