Recenze (359)
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Nejlepší postavy pro mě byl Antonio Banderas a Mel Gibson.
Lesní kapitán (1988)
Zero byl zápornák jak má být.
Hidden (2015)
Viděl jsem to co jsem vidět nechtěl, neviděl jsem co jsem vidět chtěl. Hiden se tváří jako atmosférický horror, ale vlastně ničím nepřekvapuje. Ttím, že tam dá nelogický děj a příšery, které neuvidíme, dělá z Hidenu amatérský film, který sází jen na herecké obsazení a možná nějakej ten dupot. Bože já tam čekal dinosaury nebo vlkodlaky...
Dracula Daria Argenta (2012)
Bylo vidět, že většinu rozpočtu vysál Rutger Hauer. Celkově film působí amatérsky včetně efektů. Já měl nejradějí Tánju.
The Jungle (2013)
Těšil jsem se na to mostrum v pralese, a víte co nedočkal jsem se.
The Dead (2010)
Natočeno vy stylu 80 let. Celej film je béčkovej, až na efekty ty nejsou až tak špatný.
Ulice Cloverfield 10 (2016)
Něco mezi The Divide a Válka světů.
Enderova hra (2013)
Už nejsem nejmladší a tak dávám jednu hvězdičku.
Hostitel (2013)
Romantika a pěkná hudba.
Kniha tajemství Ameriky (2012) (seriál)
Doporučuji díl Hugh Hefner, skvělá podívaná.