Recenze (168)
Život je krásný (1997)
S odstupem let musím jít s hodnocením výrazně dolů a konstatovat, že tenhle film se tzv. klasikou nikdy nestal a to právem. Je to v podstatě debilní kýčovitý doják, podbarvený krásnou hudbou (jediný skutečně aspoň trochu zasloužený Oscar, i když John Williams nebo ještě v lepším případě Hans by si ho tehdy zasloužili asi více). Nejzábavnější na tomto filmu jsou v podstatě pouze ta videa ze všech těch festivalů, kde si Benigni přebírá všechna ta ocenění. Prim samozřejmě hraje přebírání Oscarů, to se mu opravdu povedlo a navíc tuplovaně. Takže film celkově špatný, ale zase na druhou stranu to v daném roce byla celkově slabota, tedy s výjimkou vynikající Královny Alžběty, která měla posbirat všechny možné Oscary.
Grandhotel Budapešť (2014)
Jako joo, dobrý film. Vynikající herci a skvělá jejich režie a takové to výtvarné pojetí, bla bla bla. To je fakt super a byla to i docela sranda a myslím si, že při natáčení si té srandy užili ještě mnohem více. Ale co musím říct, tak ten Zweig musel být hrozný kokot, když takovouto hovadinu napsal a tak se ani nedivím, že si to hodil (nebo teda v jeho případe pozřel). A co už vůbec nechápu je Oscar za hudbu. A kdopak opět oproti tomu přeceňovanému žabožroutovi ostrouhal? No ano, “vítězem” je bohužel opět Hans se svým skvělým Interstellarem 🤪. Prostě mu asi nemohou v USA odpustit že je Němec, protože jinak si to vysvětlit opravdu neumím.
Agent bez minulosti (2002)
Tak po letech jsem si to opět zopáknul, no a ten soundtrack fakt nemá chybu.
Monty Python a Svatý Grál (1975)
Zklamání, obrovské zklamání. Pár vtipů bylo hodně dobrých, ale celkově slabota.
Deadpool 2 (2018)
Pár dobrých nápadů tu bylo (Wolwerine, X-force 😂) a ze začátku jsem se i dost nasmál. Pak mi to neustálé vtipkování (hlavně to Reynoldsovo neustálé trapné žvanění, rádoby vtipné hláškování) a odkazy na současnou popkulturu přišly otravné. Prostě zase další film předem určený k zapomnění a to právem. Chci prostě jiný komiks, temný a dospělý, a ne nějakou infantilní blbinu pro děti (pche prej Rko, k tomu ale trocha krve a nějaké to sprosté slovo prostě nestačí). Nejblíže tomu byl zatim Batman vs. Superman.
Bitva na Sommě: Pohled z obou stran (2016) (seriál)
Vynikající a konečně objektivní dokument o První světové. Doporučuji především všem těm anglofilům, kteří se z těch anglánskejch zmrdu mohou posrat. A jen se mi potvrdilo, jaký že to byl Haig ksindl. A ta anglánská pakáž mu ještě i v současnosti staví doma pomníky 🤪. No prostě debilové.
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Scéna vyhození z okna je jednou z těch nejlepších co jsem kdy viděl. Kdyby v daném roce nezískal Sam Rockwell Oscara, tak už nevím, za co by je chtěli dávat. Hodně dobrý film a asi bych to neměl psát, ale fakt jsem se i hodně nasmál 😃.
Sedm statečných (2016)
Tak tenhle film má jednu obrovskou chybu a tou je skvělý a legendární původní western, čímž byl odsouzen k nezdaru ještě před začátkem natáčení. Je to ale škoda, protože jinak je to skvělý western. Střílečky jsou parádní a ani takový John Woo by se za ně nemusel stydět. Herecké obsazení statečných je suprové. Prim samozřejmě hraje jako vždy skvělý Denzel, ale ani ostatní nejsou vůbec špatní a umírání je opravdu hrdinské a dojemné. A nakonec jako třešnička na dortu je zde dojemný závěr a závěrečné titulky s původním soundtrackem.
Rallye smrti (2008)
Statham samozřejmě tragický a Anderson není Bay, takže ty polonahý baby (vlastně pouze jedna 😉) v naprosto neodpovídájícím prostředí zde nejsou sexy, ale spíš napřesdržku. Nicméně akce je velice slušná a tak nějak zvlášť jsem se při sledování nenudil, takže průměr.
Dukla 61 (2018) (TV film)
Zasraná schématická, tendenční atd. sračka. Nemá cenu hodnotit tzv. umělecké ztvárnění.