Recenze (54)
Vincentův svět (2015)
sestrihanejsi nez Ariho predkozka
Torque: Ohnivá kola (2004)
Behem prvni minuty dostanete chut hlavnimu hrdinovi rozflakat drzku a pak uz to jde jenom z kopce..
Hugo a jeho velký objev (2011)
20 minut nudy a konec. Možná někdy příště..
Inspektor Regan (2012)
Tezce mi to pripomina The Shield.
Zkrat (2011)
Tenhle film mel byt spis v kategorii parodie. Chvilema (dost casto) jsem nevěděl jestli to ten Soderbergh mysli vazne. Jestli jo, tak tomu nazev filmu odpovida..
Epizody (2011) (seriál)
Srackoidni serial s vybornou trojkou hercu. Porad si lamu hlavu nad tim, proc a jak tento serial vubec vznikl. Showtime asi potreboval zoufale vyplnit rozvrh, tak zaplatil par znamych (asi taky zoufalych) hercu a spolecne se modlili at z toho neni uplny propadak.
Pán času (2005) (seriál)
Na tento seriál asi nemám dostatečnou fantazii.
Ostré jako břitva (2008) (seriál)
1. serie **** 2. serie podle me slabsi. Nesympaticka hlavni postava, ktera vypada jak prerostle decko. Netere sex sceny mi prisly, ze tam jsou nacpane na silu. V jednicce se clovek dokazal trochu vzit do jednotlivych roli, ve dvojce jsou vsichni nesympaticti, nevyrazni cu*aci u kterych mi to bylo uplne jedno co se s nema stane.
Top Gear USA (2010) (pořad)
Špatná kopie skvělého seriálu. Bohužel :(
The Killers - koncert z Royal Albert Hall (2009) (koncert)
Killers jsem nějak zvlášť neposlouchal, ale tento koncert je skvělý. Z Royal Albert Hall jsem viděl zatím dvě představení a pokaždé pecka. (Robbieho taky doporučuju)