Recenze (46)
Policie obviňuje, zákon osvobozuje (1973)
Vykastrovaná verze a zkrácená o posledních deset minut zůčtování s gangstery v přístavu. TO se české televizi opravdu nepovedlo a zkurvila tak jinak suprovou krimošku.
Dračí oči (2012)
Mrzí mě to, ale je to totální zbytečnost.
Plán útěku 2 (2018)
Totální ztráta času a velké zklamání,doufám že nepohřbí podobnou popravou i Ramba 5.
Přirozená velikost (1974)
Bravurní ujetost a zdaleka ne jediný film, kde Michel hraje kontroverzní postavu.
Les Grandes Gueules (1965)
Tvrdí a nesmlouvaví francouzští hoši makají na pile a své konkurenci čelí za pomocí tvrdých pěstí.
Jo (1971)
Obdivuji čt že uvedla snímek v původním dabingu pana Filipovského. Jinak suprová bláznivá taškařice.
Tequila Sunrise (1988)
neuvěřitelná uspávačka na jedno kouknutí, ale se sebezapřením.
...e per tetto un cielo di stelle (1968)
Pro mě velice příjemné překvapení v podobě sladění humoru a násilných scén.
Vinnetou - Vinnetou: Tajemství Stříbrného jezera (2016) (epizoda)
totální zklamání
Tony Arzenta (1973)
Delon v opravdu brutální evropské vyvraždovačce, která nese všechny atributy daného žánru. Navíc proti sobě má takové esa jako Conte, Hanin. Škoda že je snímek opomíjený naší distribucí.